מכה לישראל: אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים בתל אביב בוטלה

המלחמה בארץ הובילה להחלטה שהתקבלה על ידי הוועד המנהל של איגוד ההתעמלות האירופאי • אכזבה בקרב האיגוד הישראלי: "מבינים את השיקולים, אך ליבנו נחמץ" • מדובר באירוע נוסף שהיה אמור להיערך בישראל ובוטל, אחרי אליפות אירופה בכדורמים, טורניר ATP והגרנד סלאם בג'ודו

דולגופיאט. יותר גדול מכל ניצחון או הפסד. צילום: AP

בישיבת הוועד המנהל של איגוד ההתעמלות האירופאי הוחלט היום (שני) לבטל את אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים, שתוכננה להתקיים בשנת 2025 באקספו תל אביב.

החלטה זו התקבלה לאור חוסר הוודאות הביטחוני השורר במדינה והחשש מצד האיגוד האירופאי לקיום התחרות היוקרתית.

נבחרת ההתעמלות של ישראל בתרגילים לאולימפיאדת פריז, צילום: אורן אהרוני

מאיגוד ההתעמלות נמסר: "זוהי הודעת הביטול השלישית שאנו נאלצים להוציא על אירועים בינלאומיים יוקרתיים שהיו צריכים להתקיים בישראל. החל מאליפות העולם באקרובטיקה, גביע האתגר בהתעמלות אמנותית וכעת- אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים."

"אנו מבינים את השיקולים אשר הובילו להחלטה זו, אך יחד עם זאת ליבנו נחמץ. עבדנו הרבה בשנים האחרונות כדי להביא את ישראל לקדמת הבמה בזירה הדיפלומטית והבאת אירועים בינלאומיים נחשבים לישראל, והתחושה היא קשה. למרות כל זאת, אנחנו לא ננוח ונמשיך לפעול כדי להביא תחרויות לישראל, בתקווה שהמצב הביטחוני יאפשר זאת."

ארטיום דולגופיאט. עצם הנוכחות היא הצלחה, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מדובר במכה קשה לישראל ואירוע זה, נוסף לשורה גדולה של אירועים שבוטלו בחודשים הקרובים או היו אמורים להתקיים בקרוב, החל מאליפות אירופה בכדורמים בינואר, טורניר ה-ATP בטניס, גרנד סלאם תל אביב בג'ודו ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר