מינוי יוקרתי ליו"ר איגוד הטניס אבי פרץ, מדליות לנבחרת ההתעמלות האמנותית

שיא ישראלי ב-50 פרפר למירון חרותי • הנבחרת עלתה על הפודיום בתרגיל החישוקים בגביע העולם ביוון • המתעמלת הרשימה בתרגיל הכדור ובאותו הגמר, דריה אטמנוב סיימה שמינית בשני גמרים • יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ נבחר לכהן כאחד משמונת חברי ההנהלה של טניס יורופ לארבע השנים הקרובות • כל העדכונים – 24.3

דניאלה מוניץ. יופי של הצגה. צילום: אורן אהרוני

שיא ישראלי למירון חרותי ב-50 מטר פרפר

השחיין הישראלי מירון חרותי הדהים בתחרות בפריז כשקבע שיא ישראלי חדש ב-50 מטר פרפר. הוא עצר את השעון על 23.29 שניות וקיצץ בכך את השיא הקודם, בו החזיק בעצמו, ב-9 מאיות.

מדליית כסף לנבחרת ההתעמלות האומנותית, זהב מפתיע לדניאלה מוניץ

יממה לאחר מדליית הזהב בתחרות הקרב רב בגביע העולם ביוון, נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית ממשיכה להצליח כשזכתה הערב במדליית הכסף בגמר תרגיל החישוקים.

הנבחרת הכוללת את דיאנה סברצוב, אופיר שחם, רומי פריצקי, שני בקנוב והדר פרידמן. אלופות העולם הנוכחיות פתחו את הגמרים על כל תרגיל בנפרד עם החישוקים לצלילי ״אחד מי יודע״ והשיגו ציון טוב יותר מהמוקדמות של 35.8 נקודות ודורגו במקום השני אחרי איטליה עם 36.7 נקודות ולפני סין עם 35 נקודות.

אולי את ההפתעה הגדולה של התחרות, סיפקה דניאלה מוניץ שהצליחה להשיג את מדליית הזהב בתרגיל הכדור. היא עשתה זאת לאחר שהציגה תרגיל מרשים ומהיר על השטיח, ראתה על לוח הציונים תוצאה נהדרת של 32.950 נקודות והקדימה מתחרות מנוסות ממנה, כמו האיטלקייה סופיה רפאלי שדורגה שנייה עם 32.850 נקודות.

באותו גמר, השתתפה מדליסטית הארד מאליפות העולם דריה אטמנוב שהשיגה ציון של 28.1 נקודות ודורגה שמינית, באותו מקום היא סיימה גם בגמר החישוק, בתוצאה של 26.950 נקודות.

נבחרת ההתעמלות האומנותית, צילום: אורן אהרוני

ראם מגן אלוף אירופה עד גיל 19 בסירות ILCA7

דגם סירות הלייזר לגברים (ILCA7), ממשיך להראות התקדמות בישראל, לאחר שאמש ראם מגן זכה במדליית הזהב באליפות אירופה עד גיל 19, שהתקיימה במיורקה, ספרד והוסיף את הארד בתחרות עד גיל 21.

ראם שחזר: "היה לי ממש שבוע טוב. הקרב היה סופר צמוד ביני לבין הצרפתי על המקום השלישי ויש סיפור עצום בלהצליח לעשות את מה שהייתי צריך לעשות על מנת להביא את המדליה. אני חוזר לארץ לתקופת אימונים, אבל כל הזמן עם הפנים לאליפות העולם, שתהיה בקיץ, בתקווה להצליח להתברג שוב בפסגה".

ארז אליהו, מאמן נבחרת ה- ILCA: "ראם ויוגב עשו תחרות יפה מאוד בתנאים לא יציבים, אבל נשארו חזק בפסגה עם ביצועים מרשימים מאוד. הנבחרת מוכיחה את עצמה ויש לנו דור המשך מבטיח, שבנתיים משיג תוצאות מעבר למצופה. בעבודה נכונה נמשיך להגיע לתוצאות שיא".

מקום 12 למארק גורודניצקי באליפות העולם בהחלקה אמנותית

מארק גורודניצקי סיים הלילה את אליפות העולם בהחלקה אמנותית הנערכת בקנדה במקום ה-12, לאחר שקיבל ציון כולל של 243.25 נקודות, בתום הופעתו בתרגיל החופשי.

מנוי מכובד ליו"ר איגוד הטניס

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יו״ר איגוד הטניס אבי פרץ נבחר לכהן כאחד משמונת חברי ההנהלה של טניס יורופ לארבע השנים הקרובות בבחירות שהתקיימו באסיפה השנתית של טניס יורופ שהתקיימה בעיר פורטורוז בסלובניה. פרץ נבחר מתוך 17 מועמדים וזו הפעם הראשונה בה נבחר נציג של איגוד הטניס בישראל לכהן בהנהלת גוף כה גדול ומשמעותי בטניס העולמי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר