לאחר 16 שנים של בצורת: סייף ישראלי ישתתף במשחקים האולימפיים

יובל פרייליך בן ה-29 המשיך להציג את הכושר הנהדר בו הוא נמצא, הבטיח את השתתפותו בפריז בקיץ הקרוב ויהיה נציג ענף הסיף לראשונה מאז בייג'ין 2008, אז לקחו חלק בתחרויות דלילה חטואל, נעם מליס ותור מאור

פרייליך. צילום: FIE

שבר את הבצורת. סייף הדקר יובל פרייליך, הבטיח היום (ראשון) את השתתפותו במשחקים האולימפיים בפריז. הישג זה מגיע, לאחר שהנקודות שצבר בגרנד פרי בודפשט שבו לקח חלק הספיקו לו להתברג בין שני הספורטאים ביבשת שיזכו בכרטיס למשחקים בפריז דרך הדירוג האולימפי, ולמרות שהרשימה תיסגר רק בחודש הבא, ליריביו לא יהיו מספיק נקודות כדי לעבור אותו.

בכך, פרילייך בן ה-29, יהפוך לסייף הראשון במשחקים האולימפיים, לראשונה מאז בייג'ין 2008, אז לקחו חלק דלילה חטואל, נעם מליס ותומר אור, כשהוא גם הגבר היחידי בהיסטוריה שישתתף במשחקים בדגם זה. כניסתו של פרייליך למשלחת האולימפית בפריז מעלה את מאזן הספורטאים הישראלים ל-54, כשיתחרו בענפים כמו טאקוונדו, כדורגל, שחייה, שחייה אמנותית, התעמלות אמנותית ומכשירים, מים פתוחים, אופני כביש, אתלטיקה, גלישת גלים ושייט.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

המאמן הלאומי אלכסנדר איבנוב אמר ל"ישראל היום": "אני מאושר שאחרי עבודה קשה של יובל וכל הצוות הרחב סוף סוף הצלחנו להשיג קריטריון למשחקים האולימפיים, כשהוא יהיה גם סייף דקר גברים ישראלי הראשון אי פעם במשחקים. אחרי שנחזור לארץ נכין תוכנית למשחקים, כדי שפרייליך יגיע לפריז בפורמה אופטימלית, ושם ננסה ללכת הכי רחוק שאפשר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר