בשנייה האחרונה: לוחם הטאקוונדו הפראלימפי הבטיח את מקומו בפריז

הישג גדול לעדנאן מילאד, שניצח בתחרות המיון היבשתית בבולגריה • מילאד שביצע מהפך בחצי הגמר שחזר זאת גם בשנייה האחרונה של הגמר שהיווה קרב על הכרטיס למשחקים הפראלימפיים

לוחם הטאקוונדו עדנאן מילאד עולה למשחקים הפראלימפיים בפריז / צילום: World Taekwondo

הישג גדול ללוחם הטאקוונדו הפראלימפי עדנאן מילאד, שהבטיח היום (שישי) את מקומו בפריז הקיץ לאחר שניצח בתחרות המיון היבשתית בסופיה, בולגריה.

מילאד המתחרה בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג, פגש בחצי הגמר את הרוסי דניל סידורוב. הקרב שהיה צמוד לכל אורכו כשהיתרון עבר מצד לצד, אלא שבדקה האחרונה הישראלי היה הרבה יותר מרכוז, ביצע מהפך וניצח 16:20.

עדנאן מילאד,

בגמר עצמו, בקרב על המקום בפריז, פגש מילאד את סנדרו מגרלישווילי הגיאורגי, אותו כבר ניצח בארבעת האחרונים במשחקי אירופה שנה שעברה בהולנד. הקרב היה צמוד לכל אורכו ומילאד כבר היה בפיגור של 3 נקודות, אך ממש בשנייה האחרונה הצליח לתת שתי בעיטות לבטן ובסופו של דבר ניצח 17:22.

מההתרגשות הגדולה, עדנאן נשכב על המשטח, העיף את מגן הראש באוויר ואז לקח דגל ישראל והתחיל בחגיגות, כשהוא רץ להתחבק עם מאמן הנבחרת יחיעם שרעבי.

עדנאן מילאד, צילום: לילך וייס רוזנברג

בכך, מילאד יהיה לוחם הטאקוונדו הפראלימפי השני שייקח חלק בפריז, לאחר שגם אלוף העולם אסף יסעור (58 ק"ג) הבטיח את מקומו. נבחרת ישראל למשחקים הפראלימפיים הקרובים מונה כיום 18 ספורטאים שיגיעו מענפי השחייה, קליעה, אופני יד, חתירה, קיאקים וכדורשער.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כזכור, מילאד איבד באפריל 2018 את ידו הימינית בתאונה טרגית, לאחר שהגיע לעזור לאביו בחקלאות בקיבוץ חפץ חיים והתחשמל כשהרים כבל חשמל שהיה מונח בשטח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר