עלתה על הגל: הגולשת ענת ליליאור הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בפריז

רשמה ניצחון מכובד בבית הניחומים באליפות העולם בפורטו ריקו והפכה לספורטאית ה-51 במשלחת הישראלית לאולימפיאדה • "לא הפסקתי לתפוס גלים עד שהשגתי את הניצחון"

ענת ליליאור. צילום: ISA / Jersson Barboza
הישג ענק לגולשת הגלים ענת ליליאור מאגודת מכבי תל אביב, שעלתה היום (שישי) לסיבוב הניחומים השביעי באליפות העולם בפורטו ריקו ובכך הבטיחה את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז. ליליאור שהשתתפה במשחקים האולימפיים בטוקיו, עברה שבוע נהדר בתחרות, כאשר התייצבה למקצה, כשהיא יודעת שבמידה ותעלה לשלב הבא, יש לה סיכוי כבר עכשיו להבטיח את מקומה במשחקים.

גולשת הגלים ענת ליליאור במחווה לחטופים באליפות העולם | ISAsurfing

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
במשך 25 דקות, הגולשת הישראלית הבכירה, הראתה את היכולות שלה, תפסה גל אחרי גל, השיגה ניקוד גבוה ובסיום גם תפסה את ההובלה. אז גם התבשרה כי היא זכאית לכרטיס המיוחל. "היתה רוח חזקה ולא שמעתי כלום במקצה", סיפרה ליליאור בסיום, "אבל כשידעתי שאני בראש, באירוע כמו אליפות העולם מול גולשות כל כך טובות, לא הפסקתי לתפוס גלים עד שהשגתי את הניצחון". "כשחזרתי לחוף שמחתי לראות את האוהבים שאיתי פה עכשיו, להביא קצת חיוכים", הוסיפה ליליאור, שפנתה שוב בעברית למצלמה: "אני רוצה להגיד תודה רבה לכולם, אני אוהבת אותכם, אני מקווה להמשיך לחזק אותכם, כשכולנו כאן חזקים בשביל מי שנלחם בבית ו-bring them home". צריך לזכור שתחרות גלישת הגלים תהיה רחוקה מאוד ממפריז, למעשה 16 אלף קילומטר, כשהאתר שנבחר הוא פולינזיה הצרפתית שבאוקייאנוס השקט. אתר הגלישה טיהופו שבטהיטי נחשב לאחד המסוכנים בעולם. ליליאור הפכה לספורטאית ה-51 במשלחת של ישראל לאולימפיאדה, ביחד עם ספורטאים מאתלטיקה, התעמלות אמנותית, שחייה, מים פתוחים, רכיבת סוסים, שייט, התעמלות מכשירים, שחייה אמנותית וכדורגל.טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר