הישג נהדר: סייף הדקר דב וילנסקי אלוף אירופה לנוער

דב וילנסקי ניצח את השוויצרי מומנטלר קולין 4:15 והשיג את מדליית הזהב בנאפולי • ענת ליליאור בסיבוב השלישי באליפות העולם בגלישת גלים • כל העדכונים - 27.02

דב וילנסקי. הישג נהדר. צילום: Team Bizzi
סייף הדקר דב וילנסקי אלוף אירופה לנוער

הישג נהדר לסייף הדקר דב וילנסקי ממכבי מעלות, חניכו של המאמן יעקב פרדמן, אשר זכה אתמול (שני) במדליית זהב באליפות אירופה לנוער הנערכת בנאפולי, איטליה והשיג בכך את המדליה השנייה של ישראל באליפות, לאחר הזהב של נבחרת הקדטים של ישראל בכלי הרומח.

בגמר ניצח וילנסקי את הסייף השוויצרי מומנטלר קולין וניצח אותו ניצחון מוחץ בתוצאה 4:15, כשעוד לפני כן, השיג לא פחות מ-10 ניצחונות (כולל שלב הבתים).

דב וילנסקי. אלוף אירופה, צילום: Team Bizzi

הפועל ראשל"צ מול רמת השרון בגמר גמר גביע המדינה בכדוריד

ב"בית מכבי" בראשון לציון, התקיימו אתמול חצאי גמר גביע המדינה. המשחק הראשון הסתיים בניצחונה של הפועל ראשל"צ על בני הרצליה 28:35. במשחק השני, מוליכת ליגת ווינר, א.ס רמת השרון, גברה על מ.כ חולון  25:36.

כדורמים: הפועל פלרם זבולון ואס"א ת"א העפילו לגמר גביע המדינה לגברים

חצאי גמר גביע המדינה לגברים בכדורמים נערכו בבריכה הלאומית שבמכון וינגייט. הפועל פלרם זבולון ניצחה 6:12 את הפועל גבעת חיים והיא תפגוש בגמר הגביע את אס"א ת"א שניצחה את הפועל קרית טבעון בתוצאה 7:13.

ענת ליליאור בסיבוב השלישי באליפות העולם בגלישת גלים

ענת ליליאור בנשים ואליה דוד ששי בגברים, עלו לסיבוב השלישי באליפות העולם בגלישת גלים הנערכת בפוארטו ריקו, בתחרות האחרונה המעניקה כרטיסים למשחקים האולימפיים בפריז. רומי גולן עברה לסיבוב השני בבית הניחומים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ישראל פרמייר טק מנצחת את הטור של רואנדה // ישראל פרמייר טק

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר