הזוי: נחש קטלני הפריע למשחק של דומיניק תים | צפו

משחקו של הטניסאי האוסטרי, שמנסה לחזור לצמרת הדירוג העולמי, במוקדמות בריסביין הופסק למשך דקות ארוכות לאחר שנחש ארסי מצא את דרכו למגרש

תים. צילום: AFP

משחקו של הטניסאי האוסטרי דומניק תים במוקדמות בריסביין הופסק למשך דקות ארוכות, לאחר שנחש קטלני מצא את דרכו למגרש. תים הפסיד את המערכה הראשונה לג'יימס מקייב 6:2 אבל ניסה לחזור במערכה השנייה, כשאוהד זיהה נחש שניסה להיכנס ולהיות חלק מהמשחק. הוא החליק אל המגרש והשופט קרא להפסיק את ההתמודדות בזמן שצוות האבטחה נקרא לפנותו.

בסופו של דבר, לוכד נחשים לקח את הנחש החום באורך 50 ס"מ הרחק מהמגרש והוציא אותו מהמקום, כשהמשחק חודש. הנחש הספציפי הזה הוא אחד המסוכנים ביותר באוסטרליה ונחשב לנחש היבשתי השני הכי ארסי בעולם אחרי הטייפן היבשתי. תים כבר היה נראה בדרך להפסד עם 5:3, אך נראה היה שההפסקה הגיעה בזמן טוב עבור אלוף ארה"ב הפתוחה לשעבר, שהצליח לשמור על שלוש נקודות משחק כדי לנצח את המערכה השנייה 6:7 (4:7) ולכפות מערכה נוספת בה ניצח 4:6.

תים ניצח גם במשחק המוקדמות השני, כדי לעבור להגרלה הראשית של בריסביין אינטרנשיונל. הוא החמיץ את הכניסה להגרלה הראשית באליפות אוסטרליה הפתוחה במקום אחד ואמור להתחרות במוקדמות במלבורן. המדורג 3 בעולם לשעבר, ירד דרמטית בדירוג לאחר פציעה בשורש כף היד שפגעה בביטחון העצמי שלו. תים נפל מחוץ ל-300 הראשונים לאחר שעבר את הסיבוב השלישי בגראנד סלאם רק פעם אחת בשנתיים האחרונות, אך מאז טיפס חזרה למקום ה-98.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר