"האור שהפצת בכל מקום ימשיך ללוות אותי": בן זוסמן ז"ל נפל בעזה, מאמנו נפרד ממנו בהספד קורע לב

בן זוסמן נפל בקרבות בצפון רצועת עזה במהלך מילוי תפקידו במחלקת הסיור של חיל ההנדסה הקרבית • דודיק אלטרץ, שהדריך אותו בטניס שולחן, וראה אותו גדל לצד בנו נפרד ממנו בדמעות: "היית דוגמה ומופת לרצינות, להתמדה, להשקעה, לדבקות במטרה, להישגיות, לפרגון ולעזרה לחבריך"

זוסמן כנער משחק בטניס שולחן. צילום: הפועל ירושלים

הספורט הישראלי נפרד היום (שני) משחקן טניס השולחן המצטיין מאגודת הפועל ירושלים - בן זוסמן ז"ל, בן ה-22, שנפל בקרב ברצועת עזה. זוסמן, רס"ל במילואים, שירת כלוחם במחלקת הסיור של "עוצבת עקבות הברזל" בחיל ההנדסה הקרבית ונפל בעת מילוי תפקידו בקרבות הקשים מול מחבלי החמאס.

מי שספד לו הוא מאמנו דודיק אלטרץ שהעלה פוסט מרגש ובו כתב: "בן היקר, אני לא מאמין שאני כותב עליך בלשון עבר. הייתה לי הזכות הענקית לאמן אותך וללוות אותך למעלה מ 10 שנים. תמיד אמרתי שהלוואי וכל השחקנים שאני מאמן ואאמן בעתיד יהיו כמוך. עד היום ילדים חדשים בקבוצות שלנו שמעולם לא הכירו אותך שומעים אותנו המאמנים באגודה שמדברים על תכונותיך הטובות ומזכירים אותך בהזדמנויות רבות. בן, מלח הארץ, ספורטאי מצטיין, דוגמה ומופת לרצינות, להתמדה, להשקעה, לדבקות במטרה, להישגיות, לפרגון לעזרה לחבריך, להירתמות תמיד להתנדבות.

היית אהוב מאד ומוערך מאד על כל מי שהכיר אותך, המידות הטובות שלך הקרינו והשפיעו לטובה על כל חבריך. הדבקת את כולם סביבך, בשאפתנות, בטוב לב שלך, בהכרת התודה ובעשיית הטוב. היית חבר ילדות של הבן שלי ליעד והדמות הנערצת עליו. גדלתם ביחד וביליתם שעות רבות באימונים ליד שולחן הטניס וראיתי בך ממש כשמך בן גם בשבילי.

"כל כך שמחתי לפני כמה חודשים שהשתחררת מהשירות הסדיר שלך וראיתי אותך סוף סוף חוזר לשחק ואפילו מתחיל לאמן בקבוצה וכרגיל עשית את זה עם התלהבות ועם נתינה רבה. רק לפני כמה ימים דיברתי איתך בתוך המלחמה ואמרת לי שהכל טוב איתך, שלא חסר לך כלום, והבטחת לי שאתה שומר על עצמך ושאין לי מה לדאוג. לצערי, הפעם לא קיימת את הבטחתך.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עצוב לי וקשה לי מאד! לא מאמין שלא אראה אותך עוד, שלא אזכה להדריך אותך שוב ושלא אזכה לחבק אותך. אני מבטיח שלא אשכח אותך אף פעם, האור שהפצת בכל מקום שבו היית ימשיך ללוות אותי ואת כל שחקני האגודה. אוהב אותך המון בן יקר! לנצח תהיה בליבי!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר