מקגרגור. עם שתי החגורות שלו . צילום: טוויטר

״אמילי לא נאבדה, היא נחטפה בידי ארגון טרור מרושע״: קונור מקגרגור תוקף את ראש ממשלת אירלנד

לוחם ה-MMA המפורסם הגיב לציוץ של ראש ממשלתו בו כתב שהילדה בת ה-9 שחזרה משבי החמאס "הלכה לאיבוד ונמצאה" • בשבוע שעבר יצא מקרגור להגנת המתפרעים בעקבות פיגוע הדקירה במדינה: "יש סכנה חמורה שנמצאת כאן בינינו פה באירלנד, והממשלה לא עשתה כלום"

אחרי 51 ימים אמלי הנד בת ה-9 שוחררה אתמול משבי החמאס. זמן מה לאחר מכן העלה ראש ממשלת אירלנד ליאו ורדקר ציוץ מקומם: "זהו יום של שמחה והקלה עצומה עבור אמילי הנד ומשפחתה. ילדה תמימה שהלכה לאיבוד וכעת נמצאה והוחזרה, ואנו נושמים לרווחה עצומה. תפילותינו נענו".

מי שלא נשאר אדיש הוא קונור מקגרגור, אחד מלוחמי ה-MMA  המפורסמים בעולם יוצא נגד ראש ממשלתו האירי: ״אמלי לא הלכה לאיבוד, היא נחטפה על ידי ארגון טרור מרושע. אתה, הממשלה שלך והשותפים שלך בתקשורת לא מפסיקים לנסות להדחיק מעשים מחרידים שקורים לילדים. אתה בושה. גם למחרת דקירת הילדים באירלנד, לא דיברתם מילה. לא נשכח".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כזכור, בשבוע שעבר מחבל מוסלמי ממוצא אלג'ירי דקר חמישה ילדים באירלנד, מה שהצית מהומות רבות במדינה, מקגרגור הגן על המתפרעים ואמר: "ילדים חפים מפשע נדקרו ללא רחמים על ידי אדם מטורף נפשית בדבלין, אירלנד. זה מה שלמפקד המשטרה שלנו היה לומר על ההתפרעויות שלאחר מכן. דרו, זה לא מספיק טוב. יש סכנה חמורה שנמצאת כאן בינינו פה באירלנד, שלא היית אמורה להיות כאן מלכתחילה, ולא נעשתה שום פעולה כדי לתמוך בציבור לאור העובדה המפחידה הזו. זה לא מספיק טוב. תעשה שינוי או תפנה את הדרך. אירלנד עד הניצחון, שאלוהים ישמור על אלה שהותקפו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו