קארינה פריטיקה. אחת מ-17, יהי זכרה ברוך

רשימה ספוגה בדם: הוועד האולימפי פרסם את שמות 17 הספורטאים שנרצחו בידי החמאס

מענפי הכדורגל, הכדורעף, האתלטיקה, הג'ודו, השחייה, ההתעמלות והכדור מים - ישראל איבדה ולא תשכח את מיטב בניה ובנותיה

הוועד האולימפי הישראלי מנסה גם הוא להתאושש ממתקפת הטרור הברברית של ארגון חמאס, שגבתה את חייהם של לפחות 1,300 ישראלים, ובהם גם ספורטאים מהענפים השונים.

נשיא אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028 קייסי וסרמן בנאום לזכר הנרצחים בישראל על ידי החמאס | הוועד האולימפי בישראל

היום בבוקר (שני), בזמן שיו"ר יעל הארד שוהה בהודו ועומדת להיות מושבעת מחר כחברה בוועד האולימפי הבינלאומי, פירסם הוועד הישראלי את שמות 17 הספורטאים שחייהם נגדעו.

זאת רשימה ספוגה בדם, שמבקשת לזכור ולהנציח את שחקני הכדורגל, הכדורעף והכדור מים, את לוחמי הג'ודו, האתלטים, השחיינים והמתעמלות שאינם עוד איתנו:

17 הספורטאים שנרצחו. יהיה זכרם ברוך, צילום: הוועד האולימפי בישראל

 

שחקני הכדורגל: ליאור אסולין (43), נרצח במסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים, אושר שמעיה (19), נרצח יחד עם אביו שהגיע לחלצו מהמסיבה.

שחקני הכדורעף: רועי נגרי (28), נפל בעת ההגנה על קיבוץ בארי, ירין פלד (20), חובשת, נפלה בעת מילוי תפקידה באוגדת עזה, מעיין עידן (18) נרצחה בקיבוץ נחל עוז, עידן רז (20), לוחם גולני, נפל בקרב בעוטף עזה.

עומר וולף (22), לוחם גולני, נפל גם הוא באחד הקרבות בדרום, איליי עדני (21), נפל בהגנה על נחל עוז, תומר לייבוביץ' (19), נהרג בהיתקלות עם מחבלים בתחילת המלחמה.

המתעמלות: קארינה פריטיקה (23), נרצחה בטבח במסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים, מיכל רואימי (22), גם היא נרצחה במסיבת הדמים.

ליאור אסולין. גם הכדורגל ספג אבידות, צילום: אלן שיבר

האתלטים: שירז ברודש (23), נרצחה מפגיעת רקטה שנורתה מעזה, רס"מ אליק פוזניאקוב (38) נפל בקרב עם מחבלים בדרום הארץ, נדב גולדשטיין (45), נרצח יחד עם חמשת בני משפחתו בכפר עזה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

את הרשימה הבלתי נתפסת משלימים הג'ודוקא יונתן גוטין (20) שנפל בקרבות בדרום, השחיינית סגן עדן נימרי (22) שנפלה בקרבות הקשים בנחל עוז, ושחקן הכדור מים רגב אמר (21) שנפל גם הוא בקרבות בדרום. יהי זכרם ברוך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו