"ילדה שמפיצה אור": המתעמלת האמנותית קארינה פריטיקה נרצחה בטבח במסיבת הטבע ברעים

המתעמלת האמנותית לשעבר נעלמה ממסיבת הטבע ברעים לאחר התקפת הטרור של מחבלי החמאס ביום שבת ובשלישי התגלה הנורא מכל • המאמנת שלה בילדות ואחת מחברותיה הטובות ביותר נזכרות בלב הגדול שלה ובחיוך המדהים שכבה בבת אחת

קארינה פריטיקה. אחת מ-17, יהי זכרה ברוך

המתעמלת האמנותית לשעבר קארינה פריטיקה, נעלמה ממסיבת הטבע ברעים לאחר התקפת הטרור של מחבלי החמאס ביום שבת, ואתמול (שלישי), התגלה הנורא מכל כי היא נרצחה. פריטיקה בת 23 במותה, שנולדה בפורטוגל, התאמנה במשך שנים באגודת מכבי פתח תקווה, תחת הדרכתה של נטשה אסמולוב.

"היה הייתה ילדה איכותית, כל הזמן מחייכת", סיפרה אסמולוב ל"ישראל היום". "אני מכירה אותה כבר מגיל 4 שבאה להתאמן. היא הייתה בתקופה של בנות מאוד מוצלחות. שש בנות שכל הזמן ניצחו בכל התחרויות, אלה בנות אחת יותר יפה מהשנייה, שגדלו ביחד והגיעו להרבה הישגים. היא באיזה שלב בחרה בדרך אחרת שהתבגרה מסיבות אישיות, אבל בזמן שהייתה אצלנו, היא השתתפה בתחרויות הכי חשובות במדי נבחרת ישראל, ומתעמלת עם הרבה פוטנציאל. אפשר לראות על הפנים שלה בתמונות, כל הזמן היא הייתה מחייכת".

עוד אמרה אסמולוב: "היה לה משמעת ומוסר עבודה, מצטיינת בהכל, חרוצה. אני לא שמרתי איתה כל כך על קשר, אבל בגלל הבנות, עדכנו אותי ושמעתי כל הזמן מה איתה. כששמעתי את הבשורה, זה היה קשה, ואני כבר כמה ימים לא מאמנת, צריך להיות חזקים, אני משתתפת בצער המשפחה".

פריטיקה עם חברותיה לנבחרת ההתעמלות,

חברתה הטובה ניקול שימנסקי שהתאמנה איתה, גם ספדה לה: "היא הייתה מתעמלת בגיל צעיר מאוד, הייתה מתעמלת של מכבי פתח תקווה, בצבא הייתה לוחמת מעברים. היא הייתה ילדה שמפיצה אור לכל מקום תמיד מחייכת צוחקת אופטימית, ילדה זהב. היינו חברות טובות בילדות, בשנים האחרונות פחות היינו בקשר אבל בילדות היינו קרובות, ילדה שמקרינה רק אור לאנשים שסובבים אתה. זוכרת שאעמא שלה תמיד לקחה אותי לאולם ההתעמלות. זכינו יחד באליפות ישראל".

פריטיקה כילדה,

עוד אמרה שימנסקי: "אימא שלי גם מספרת שהיא הייתה ילדה בעלת לב מאוד טוב, חברתית מאוד, זוהרת מחייכת תמיד עוזרת לכולן. מגנה עלינו אם צריך, תומכת גם כשלא הלך בתרגיל, גם כשלא הכל הצליח תמיד הייתה אופטימית ועזרה לכולנו להשתפר, כי היא הייתה שנה מעלינו אז היא תמיד ״המבוגר האחראי״".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר