נובאק ג'וקוביץ' כבר לא יגיע: בוטל טורניר תל אביב בשל המצב הביטחוני

הנהלת ה-ATP קיבלה את ההחלטה בשל חוסר הבהירות לעתיד להתרחש בישראל • גם טורנירי הפיוצ'ר הקרובים בוטלו • מחווה לשופט הג'ודו עופר בן צבי שבנו נפצע בלחימה בדרום • כל העדכונים ל-11.10

נובאק ג'וקוביץ'. לא יגיע לישראל. צילום: אורן אהרוני

אכזבה צפויה לחובבי הטניס בישראל. בשל המצב הביטחוני החליטה הנהלת סבב ה-ATP כי טורניר תל אביב, שאמור היה לצאת לדרך ב-5 בנובמבר, לא יתקיים השנה בארץ. 

ספורטאי ישראל משמחים ילדים מעוטף עזה שמשתכנים בשפיים

מארגני הטורניר השלימו עם ההחלטה, שנובעת מאי הבהירות לגבי העתיד להתרחש במדינה בשבועות הקרובים, אך ינסו להחזירו לכאן בשנה הבאה, ואיתו גם את האלוף של הטורניר הראשון, נובאק ג'וקוביץ'.

עוד קודם לכן, בשיחת זום שהתקיימה עם ראשי איגוד הטניס הבינלאומי (ITF), וביניהם הנשיא דיוויד הגרטי והמנכ״ל קלי פיירוודר, הוחלט על דחיית כל טורנירי הפיוצ'ר שהיו אמורים להיערך בקרוב ברחבי ישראל. מדובר בסך הכל בשישה טורנירים (שלושה לגברים ושלושה לנשים), שטרם נקבע להם מועד חלופי. 

 

המחווה לשופט בן צבי,

שופט הג'ודו הישראלי הבכיר עופר בן צבי נאלץ לעזוב השבוע את אליפות העולם לג'וניור שנערכה בפורטוגל, כדי לשהות עם משפחתו בזמן המלחמה בדרום..

בסיום התחרות, בזמן שבן צבי כבר הגיע לישראל, נשלחה אליו תמונה מרגשת של שאר שופטי התחרות עם התעודה שאמור היה לקבל על השתתפותו באליפות.

 

 

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר