אלופות עולם: הישג מדהים והיסטורי לנבחרת ההתעמלות האמנותית

אחרי הצגה מדהימה בגמר הקרב רב, הבנות של איילת זוסמן - דיאנה סברצוב, אופיר שחם, רומי פריצקי, שני בקנוב, הדר פרידמן וליזה בנצ'וק - עשו זאת וזכו במדליית הזהב • הפנים למשחקים האולימפיים

נבחרת ישראל עם מדליות הזהב. מספר 1 בעולם. צילום: אורן אהרוני

הישג מדהים לנבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל, שזכתה הערב (שישי) במדליית הזהב באליפות העולם, אחרי הופעה מרשימה בגמר הקרב רב.

תחילה, הבנות של איילת זוסמן - דיאנה סברצוב, אופיר שחם, רומי פריצקי, שני בקנוב, הדר פרידמן וליזה בנצ'וק - הופיעו בתרגיל המשולב של כדורים וסרטים, לצלילי השיר "דיווה" של דנה אינטרנשיונל, והשיגו ציון של 32.650 נקודות. התרגיל אמנם לא היה נקי, אבל מספיק מצליח.

היסטוריה: נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל אלופת העולם בקרב רב | אורן אהרוני

 

בתרגיל השני, עם חמישה חישוקים, הכחולות לבנות המשיכו ברמה הגבוהה וזכו לציון מדהים ביותר של 38.150 נקודות, כשלזכות ישראל ציון כולל של 70.8 נקודות בסך הכל.

בשלב זה, נבחרת ישראל חיכתה לראות את הציון שתקבל הנבחרת הפולנית, אבל רגעי מתח הגיעה הבשורה, נבחרת ישראל היא אלופת העולם, בהישג היסטורי לכל הדעות.

הנבחרת בתרגיל החישוקים. תוצאה אדירה, צילום: אורן אהרוני

הרזומה של נבחרת ההתעמלות לאורך השנים הוא ארוך ומרשים. במשחקים האולימפיים בריו 2016 ובטוקיו 2021 סיימו הבנות בכחול לבן במקום השישי.

באליפות העולם השיגו בשנה שעברה את מדליית הכסף בקרב רב ובחישוקים, ובשנת 2014 זכו בכסף גם באלות וב-2011 בארד בתרגיל המשולב. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

את תמונת הפודיום השלימו נבחרות סין (מדליית כסף), במרחק 0.750 נקודות מישראל, וספרד (מדליית ארד) שהיתה רחוקה עד כדי 2.200 נקודות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר