מרתון ירושלים: 14 משתתפים נזקקו לטיפול רפואי
חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו לבתי החולים והעניקו טיפול ל-6 שסבלו ממכות חום, מהם 5 במצב בינוני ו-1 במצב קל, וגם 8 שחשו ברע ונחבלו קלות
Your browser doesn’t support HTML5 audio
במהלך מרתון ירושלים היום (שישי) החובשים והפראמדיקים של מד"א בשיתוף רופאים ואחיות מבי"ח שערי צדק העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם והדסה בהר הצופים 14 ממשתפי המרתון.
בין המשתתפים, היו 6 שסבלו ממכות חום, מהם 5 במצב בינוני ו-1 קל שטופלו באוהלי המרפאה באמצעות בריכות קירור יעודיות ופונו לבי"ח במצב יציב ו-8 שחשו ברע ונחבלו קלות.
בנוסף טיפלו צוותי מד"א לאורך המסלולים ובאוהלי המרפאה ברצים שחשו ברע, התייבשו, התעלפו ונחבלו קלות, ולאחר טיפול רפואי במקום לא נזקקו לפינוי ושוחררו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
