יוסיין בולט: "נעלמו לי 12.7 מיליון דולר מחשבון הבנק" 

מי גנב את האצן? מחשבון השקעות פרטי בג'מייקה נעלמו סכומי עתק • עורכי דינו טוענים: "אם זה נכון, ואנחנו מקווים שלא, אז בוצע מעשה חמור של גניבה, הונאה או שילוב של שניהם נגד הלקוח שלנו"

בולט. איפה הכסף שלו? , צילום: Getty

עורך דינו של יוסיין בולט אמר היום (רביעי) כי חסרים יותר מ-12.7 מיליון דולר בחשבונו בחברת השקעות פרטית בג'מייקה. 

לינטון גורדון, עורך דין של בולט, סיפק לסוכנות הידיעות AP, עותק של מכתב שנשלח ל-SSL בדרישה להחזיר את הכסף. גורדון אמר שבחשבון האלוף האולימפי היו פעם 12.8 מיליון דולר, אבל כעת נותרה יתרה של 12,000 דולר בלבד. 

"אם זה נכון, ואנחנו מקווים שלא, אז בוצע מעשה חמור של גניבה, הונאה או שילוב של שניהם נגד הלקוח שלנו", אומרים עורכי הדין של בולט במכתב. SSL לא סיפקה תגובה לטענות, החברה ביקשה להפנות את כל השאלות לוועדת השירותים הפיננסיים של ג'מייקה, שחוקרת את החברה. 

"אנו מבינים שלקוחות דואגים לקבל מידע נוסף ומבטיחים לכם שאנו עוקבים מקרוב אחר העניין לאורך כל השלבים הנדרשים, ונודיע ללקוחותינו על ההחלטה ברגע שמידע זה יהיה זמין", נמסר בהודעת החברה. החברה הוסיפה כי גילתה את ההונאה מוקדם יותר החודש וכי ייתכן שלכמה מלקוחותיה חסרים מיליוני דולרים. 

שר האוצר של ג'מייקה, נייג'ל קלארק, כינה את המצב מדאיג אך ציין שהוא חריג. "זה מפתה לפקפק במוסדות הפיננסיים שלנו, אבל אני מבקש שלא נצייר תעשייה שלמה שעובדת קשה במכחול של כמה אנשים מאוד לא ישרים", אמר. 

עורכי הדין של בולט שלחו את המכתב ביום שני, באותו יום שבו הודיעה ועדת השירותים הפיננסיים של ג'מייקה שהיא ממנה מבקר מיוחד שיבדוק את האשמות ההונאה ב-SSL. שלשום, הרשויות הפיננסיות הודיעו כי הן לוקחות על עצמן את הניהול הזמני של חברת ההשקעות הפרטית. היא תהיה רשאית להמשיך לפעול אך זקוקה לאישור מהממשלה לכל עסקאות. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בולט נחשב לאחד מספורטאי המסלול הגדולים בכל הזמנים ומחזיק בשיאי עולם בריצות ל-100, 200 ושליחים ל-4X100 מטר. האצן בן ה-36 פרש ב-2017, ויש לו עדין מספר נותני חסות. ב-2016 לבדה הוא הרוויח 33 מיליון דולר מחסויות, כספי פרסים ודמי השתתפות, מה שהפך אותו בקלות לאתלט המסלול המרוויח ביותר בעולם. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר