נובאק ג'וקוביץ' הגשים חלום לטניסאי הפראלימפי עילי חיות

הישראלי התאמן במתחם טורניר ה-ATP שמתקיים בת"א, ופגש את הסרבי הגדול שאמר לו: "אתה מקור השראה בשבילי"

חיות עם ג'וקוביץ'. רגע של אושר, צילום: פרטי

הטניסאי הפראלימפי עילי חיות הגשים  חלום, כשנפגש עם אחד מהטניסאים הטובים ביותר בעולם – הסרבי נובאק ג'וקוביץ', בטורניר  ה-ATP בת"א. 

חיות שהיה לוחם במגלן, ונפצע לאחר שהתבקש על ידי מפקדיו לקפוץ מג'יפ האמר לתוך ערימת קוצים שאספו כחלק מ'טקס חניכה' שנערך כמסורת בפלוגה, העלה פוסט ברשתות החברתיות, על החוויה המרגשת שעבר. 

"כמה פעמים בחיים זוכים להגשים חלום?", סיפר חיות. "אתמול חוויתי את אחת החוויות המרגשות בחיים שלי. סיימתי אימון באולם הטניס, ופתאום אני קולט שמי שעולה להתאמן אחריי על אותו המגרש הוא נובאק ג׳וקוביץ׳, הטניסאי מספר 1 בעולם ואחד הספורטאים הגדולים של זמננו, שהגיע לשחק בארץ בטורניר ATP 250  שמתקיים כאן בישראל (שזה דבר מטורף בפני עצמ)".

חיות המשיך: "הפגישה הייתה לגמרי מקרית - בשבוע הבא אני טס לטורניר בשווייץ, טורניר שמתקיים באולם. רציתי מאוד, כהכנה לטורניר, להתאמן באולם אך בשל מצוקת אולמות טניס בארץ זה כמעט בלתי אפשרי. פניתי ליו"ר איגוד הטניס אבי פרץ שנרתם לעזור לי ולאפשר לי להתכונן לטורניר החשוב.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"הגעתי לאימון הכנה לטורניר, וסיימתי אותו כשהטניסאי מספר 1 בעולם אומר לי שאני השראה בשבילו. אני מודה שלקח לי כמה שניות עד שהצלחתי בכלל לדבר מרוב ההתרגשות וההלם. אחרי שמצאתי את המילים סיפרתי לו קצת על עצמי והצטלמנו ביחד. אין ספק שזו חוויה שתישאר איתי לכל החיים ואני הכי שמח שהפגישה המקרית הזאת קרתה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר