ישראל תארח את אליפות אירופה בכדורמים ב-2024

האירוע היוקרתי מאוד ייערך בתל אביב בחורף 2024 - והמדורגות ראשונות בו יעפילו למשחקים האולימפיים בפריז • מדובר למעשה בטורניר כפול, הן של הגברים והן של הנשים

נבחרת הגברים בכדורמים. זכו לארח אירוע יוקרתי, צילום: אורן אהרוני

פרסום ראשון. הישג ענק לאיגוד הכדורמים בישראל, שהצליח לזכות היום (שישי) בהצבעה שנערכה בפורטוגל, באירוח אליפות אירופה לבוגרים בחורף 2024, ממנו יעפילו נבחרות למשחקים האולימפיים בפריז באותה השנה. 

מדובר באירוע, בענף כדור אולימפי, הגדול ביותר שהגיע עד היום לארץ, כשבמשך שבועיים יאבקו הנבחרות הטובות ביבשת, בנשים ובגברים, על תואר אלופי אירופה, כשכמובן המדינה המארחת תזכה להיכנס אוטומטית לטורניר. 

האיגוד, בראשותה של היו"ר רויטל כהן גלוסקא, המריאו ביממה האחרונה לפורטוגל, שם נערך הקונגרס השנתי של האיגוד האירופי, כדי להציג לחברים בה את התוכניות של האליפות, שצפויה להתקיים ב'אקספו' שבת"א.

במצגת שמותגה תחת הסלוגן: "כל הצבעים בעיר אחת", נראו היתרונות של העיר, חיי התרבות וכן גם האירועים שנערכו באתר התחרות, כמו האירוויזיון, אליפות אירופה בג'ודו ובחודש הבא גם אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית. 

האיגוד האירופי העדיף להעניק לישראל את האירוח על פני סרביה, בזכות ההצלחה באירוח אליפות העולם לנשים בכדורמים עד גיל 20 בשנה שעברה ורגע לפני שישראל תארח גם את אליפות אירופה לנשים עד גיל 19 בקיץ הקרוב. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בשל הצורך ביציעים שיכולים להכיל 5,000 צופים, המיקום הנבחר הוא כאמור מתחם 'אקספו' בת"א, בו תוקם בריכה זמנית, שעלותה ארבעה מיליון שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר