להלן הרכבי הקבוצות: הפיתוח הטכנולוגי החדש של ההתאחדות לכדורגל

אחרי פיילוט שנמשך כחודש וחצי בשיתוף עם מינהלת הליגות וקבוצות ליגת העל, ההתאחדות לכדורגל משיקה שירות חדש שיאפשר לגלות את הרכבי הקבוצות מיד עם הגשתם לצוות השיפוט • המנכ"ל יוסי שרעבי: "נועד לשרת טוב יותר את מי שמסקרים ומסקרות את הענף • בקרוב: גם בליגה לנוער ובליגת הנשים

לירן ליאני, צילום: מאור אלקסלסי

"אנו שמחים לעדכן על פיתוח חדש של ההתאחדות לכדורגל, שישרת את אנשי ונשות התקשורת שמסקרים את ליגת העל והליגה הלאומית ואת האוהדים". כך הודיעה היום (שישי) ההתאחדות לכדורגל. אז על מה מדובר?

לאחר פיילוט שנמשך כחודש וחצי, בשיתוף פעולה עם מנהלת הליגות והקבוצות, החל מהמחזור הנוכחי בשתי הליגות הראשונות יתאפשר לנו לגלות את הרכבי הקבוצות לכל אחד מהמשחקים מהרגע שבו הוזנו על ידן למערכת שפותחה על ידי ההתאחדות לכדורגל, ולכל המאוחר עד 75 דקות לפני שריקת הפתיחה.

עם הכניסה לדף הליגות באתר ההתאחדות, תוכלו לבחור את המשחקים הרלוונטיים ולמצוא שם את ההרכבים. כמו כן, שופטי המשחק הונחו להזין את דוח השיפוט (צהובים, אדומים, מבקיעים, חילופים ועוד) עד שעה לכל היותר משריקת הסיום וגם הוא יעלה מיידית באתר ההתאחדות לכדורגל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "אנחנו רואים חשיבות גדולה בקדמה טכנולוגית והפיתוח החדש, פרי שיתוף פעולה של מחלקת המחשוב בהתאחדות לכדורגל, אגף התחרויות ואיגוד השופטים, נועד לשרת טוב יותר את מי שמסקרים ומסקרות את הענף ובהמשך, עם פיתוח אפליקציה מתאימה, גם את הקהל הרחב. לאחר פיילוט שקט שנועד להבטיח עד כמה שניתן תוצר איכותי ואמין, ובזכות שיתוף פעולה מלא ופורה של הקבוצות וצוותי השיפוט, אני שמח לבשר על החידוש ומזמין את כולם.ן לעשות בו שימוש מועיל. אני משוכנע כי בטווח זמן קצר מאוד הדבר יתאפשר גם בליגת העל לנוער ובליגת העל לנשים ובהמשך לכלל הליגות בכל הגילים, כולל קבלת התראות״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר