מארה. רוצה לחזור לירושלים | צילום: אלן שיבר

בית"ר מחכה להפועל חיפה, האוהדים ימחו על האלימות

לאחר ההפסד הכואב להפועל ת"א, הקבוצה מהבירה חייבת נקודות מול החבורה של אלישע לוי • קמסו מארה צפוי לפתוח בהרכב • כ-8000 אוהדים צפויים להגיע כדי להפגין נגד לה פמיליה

בבית"ר ירושלים מעריכים שקרוב ל־8,000 אוהדים יגיעו למשחק הערב מול הפועל חיפה באצטדיון טדי, שבמהלכו מתוכנן גם מפגן תמיכה באוהדים שנפצעו בקטטה עם חברי לה פמיליה במשחק מול הפועל ת"א וימחו על האלימות בכלל.

קמאסו מארה הקשר המוסלמי, שכל התקרית האלימה התרחשה לאחר שהארגון הקיצוני החליט להפסיק לעודד כשעלה לחימום לקול עידודם של אוהדים אחרים, תורגל באימון המסכם בחוליית הקישור. אם לא יהיה שינוי של הדקה ה־90, הוא צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב של ארווין קומאן.

הירושלמים השיגו ניצחון אחד בששת המחזורים הראשונים של הליגה, ובקבוצה יודעים שהם חייבים את שלוש הנקודות מול הפועל חיפה כדי להתחיל לנסות לברוח מהתחתית. "אם לא ננצח את הפועל חיפה - זו תהיה מכה", אמרו במועדון.

החלוץ ריצ'מונד בואצ'י, שנפגע בראשו בהפסד הדרמטי להפועל ת"א, התאמן בימים האחרונים כרגיל והוא אמור לפתוח בהרכב. גם המגן מקס גרצ'קין, שסבל מפציעה בגיד האכילס, אמור לשחק. מרקו יאנקוביץ' ייעדר שוב בשל פציעה במפשעה. "אני מקווה שנצליח לשבור את המזל הרע שלנו, אנחנו חייבים ניצחון", סיכם המאמן ההולנדי.

אוהדי בית"ר. יגיעו לתמוך,

מכת חיסורים לאלישע לוי

הפועל חיפה תגיע למשחק בהרכב חסר. הקשר חנן ממן מורחק, ובמקומו תורגל איתי בוגנים הצעיר. מעבר לכך, המאמן אלישע לוי יחסר גם כמה פצועים: בן והבה ודור מלול עדיין לא כשירים, ומחוליית הקישור ייעדר סאקו טורה. כל אלה מצטרפים לגל אראל וללואי טאהא, שנפצעו בתחילת העונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"אני מאמין שנצליח להתגבר על מכת החיסורים, הם יחזרו בתקופה הקרובה", אמר לוי, "חשוב שנייצר המשכיות. בית''ר ירושלים בטדי זה תמיד קשה". בהפועל חיפה מאמינים שכאלף אוהדים יגיעו לאצטדיון טדי בבירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו