אחרי שנתיים וחצי לא מוצלחות במיוחד בשארלוט מה-MLS, אליה הגיע מסלטיק הסקוטית - יכול להיות כי ליאל עבדה בדרך חזרה לאירופה, ולעומת הדיווחים האחרונים שקישרו אותו לצ'מפיונשיפ, הפעם מסתמן כי מדובר ביעד אחר לגמרי.
לפי העיתונאי האמריקני טום בוגרט, "פאוק סלוניקי היוונית פתחה בשיחות עם שארלוט במטרה לצרף את הישראלי, כאשר קבוצות אירופאיות נוספות גם מעוניינות בו".
לשחקן הכנף הישראלי נותרו 6 חודשים לסיום חוזהו, ובקבוצה האמריקנית ישמחו למכור אותו על מנת להרוויח עליו סכום מסוים, לאחר ששילמו עליו במרץ 2024 7 מיליון יורו.
פאוק סלוניקי סיימה את עונת 2025/26 במקום השלישי בליגה היוונית, כשהיא נמצאת רק מאחורי א.א.ק אתונה ואולימפיאקוס. היא תפתח את העונה הקרובה במוקדמות הליגה האירופית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

