ההתאחדות לכדורגל השיקה היום (שלישי) את המדים החדשים של נבחרת ישראל, שאותם ילבשו השחקנים כבר בחודש הבא במשחקים נגד מולדובה ואיטליה במוקדמות מונדיאל 2026. המדים עוצבו על ידי טל שטח, שחקן העבר שהפך לאומן ומומחה בתחום אופנת הכדורגל.
זו הייתה הפעם הראשונה שבה ההתאחדות מעצבת בעצמה את המדים, זאת כחלק מההסכם עם המלבישה החדשה ריבוק. המדים מבוססים על עקרונות עיצוב שנלקחו ממדי הנבחרת בין השנים 1992-1996.
בקמפיין, שלווה בסרטון, השתתפו שחקני העבר חיים רביבו, שייע פייגנבוים, יוסי בניון, ראובן עטר, איתי שכטר וסילבי ז'אן. את דור ההווה ייצגו מנור סולומון ושחקנית נבחרת הנשים מראין עוואד.
שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "למרות לא מעט אתגרים בדרך, זכינו ליהנות מספקית ציוד ספורט בכירה ולהוביל לראשונה עיצוב מדים מתוך אמונה שמדי הנבחרת צריכים לשקף את הרוח הישראלית, את החוסן ואת הגאווה שלנו כעם וכקהילה. אני בטוח שהמדים החדשים יהפכו לסמל שכל אוהד ואוהדת ירצו ללבוש בגאווה. הלוואי שבקרוב נחזור לארח משחקים בארץ, כאשר האלפים ביציעים לבושים במדי הנבחרת בדיוק כמו השחקנים הנערצים על כר הדשא".
טל שטח, מעצב הקולקציה: "כאשר ניגשתי לעצב את מדי הנבחרת, רציתי לשלב את הגאווה הישראלית עם שפה עיצובית מודרנית, שתדבר גם לדור הצעיר. המדים עוצבו מתוך מחשבה על שחקני ושחקניות הנבחרת, אבל גם על האוהדים שירצו ללבוש אותם. מבחינתי, זה הרבה מעבר לבגד - זאת דרך לבטא זהות ושייכות".

