הזיה שהיתה באמת: כך הפך מאמן בני סכנין למועמד לקבוצת פרמייר ליג

על פי האתר bet365, מאמן בני סכנין עלה למקום השני ביחסי ההימורים למשרת המאמן הבא של השחפים: "סלובו מי? המועדון ידוע בתור כזה שלוקח סיכונים ועם מינויים מוזרים"

אוהדי הפועל ב"ש נגד משטרת ישראל: "אתם הורסים את הכדורגל!"

האם אנחנו בדרך למעבר סנסציוני של מאמן ישראלי לפרמייר ליג? אם אתם שואלים את אתר ההימורים bet365, התשובה היא כנראה שכן. מאמן בני סכנין, סלובודאן דראפיץ', עלה למקום השני ביחסים לניחושי המאמן הבא של השחפים, רק מתחת לגראהם פוטר שמוביל בגאון את הרשימה. 

אם אתמול הוא מוקם שישי וקפץ למקום הרביעי אחרי הפרסומים השונים, כעת היחס שלו לאמן את ברייטון הגיע לנמוך מאי פעם של 5.00, כאשר פוטר זוכה ל-1.90. יש לציין כי רק ב-bet365 שמו מופיע, כאשר שאר האתרים נכון להיום מתעלמים הנושא. 

אחרי העלייה אתמול וההתייצבות במקום השני, גם באנגליה לא נותרו אדישים: "סלובו מי?" שאלו ב-paddypower, "נראה שברייטון מצאה מועמד מאוד מעניין. דראפיץ' אימן את בני סכנין, שסיימה שישית את העונה בליגת העל הישראלית. הוא אימן במשך כל הקריירה בישראל וזה יהיה הימור גדול אם דיברו איתו על המשרה". ב-GOAL יישרו קו: "אפשר לסלוח לכם אם אתם לא מכירים את השם שלו. ברייטון ידוע בכך שהיא עושה הימורים גדולים ועם מינויים מוזרים, כאשר גרהאם פוטר היה עד לאחרונה הדוגמא המובהקת לכך".

רשימת המועמדים לאימון ברייטון לפי bet365,
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הקשר לברייטון לא נוצר במקרה. דראפיץ' נסע להשתלמות שם במהלך החודש האחרון יחד עם בירם כיאל ושם, ככל הנראה, נוצרו קשרי הידידות הראשונים. בכל מקרה, מי שמועמד לקחת את התפקיד הוא פוטר ויחד איתו נמצאים ראסל מרטין וליאם ראסינייה, שכרגע זוכים ליחס נמוך יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר