אייל גולסה עוזב את מכבי תל אביב, זו הקבוצה שתציע לו חוזה לשנתיים

הקשר בן ה-32 שזכה ב-3 אליפויות בקריית שלום סיים את דרכו באופן רשמי לאחר שמונה שנים וצפוי להגיע ליעד חדש בימים הקרובים

גולסה במדי מכבי. יעבור לבית וגן?. צילום: עמי שומן

מכבי תל אביב נפרדה הבוקר (רביעי) מאייל גולסה, שיעזוב את קריית שלום לאחר שמונה עונות מוצלחות בהן זכה ב-10 תארים. הקשר בן ה-32, שהצטרף למכבי בקיץ 2016, כבש 13 שערים ב-240 הופעות בכל המסגרות. גולסה, שערך את הופעת הבכורה שלו במכבי במוקדמות הליגה האירופית נגד קאיירט אלמטי, ייצג את מכבי במפעלים האירופיים השונים ב-48 משחקים.

גולסה אמר לאתר הרשמי של מכבי: "כשהגעתי למכבי לפני 8 שנים לא האמנתי שמההתחלה יקבלו אותי כאילו הייתי שחקן בית. קריית שלום הפכה באמת לבית והחוויות שצברתי כמו גם החברויות שיצרתי ילוו אותי לכל החיים. השחקנים ששיחקתי לצידם, המאמנים, הצוותים הרפואיים, הלוגיסטיים וכל עובדי המועדון ממיץ' גולדהאר, ג'ק אנגלידיס ובן מנספורד שהיו איתי ברגעים שמחים ורגעים קשים – תודה לכולם. לכם אוהדי מכבי שידעתם לתמוך, לעודד ולהרים בכל מקום וזמן – יש לי מקום ענק בלב. תודה על הכל".

גולסה קטף במדי מכבי 3 אליפויות (18/19, 19/20, 23/24), גביע המדינה (20/21), 4 גביעי טוטו (17/18, 18/19, 20/21, 23/24), ו-2 תארי אלוף האלופים (19/20, 20/21).

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מי שצפויה לפנות אליו כבר בימים הקרובים היא בית"ר ירושלים ותציע לו חוזה לשנתיים. גולסה מוערך מאוד על ידי מאמן בית"ר, ברק יצחקי, עימו הספיק לשחק וגם להיות תחתיו כמנהל המקצועי של הצהובים. כעת, גולסה יצטרך לקבל החלטה בנוגע לעתידו והקבוצה מהבירה, שמכוונת גבוה בעונה הבאה, היא אופציה טובה מבחינתו. יחד עם זאת, ייתכן כי קבוצות נוספות ייכנסו לתמונה, אך בבית"ר, שם חיכו להחלטה רשמית בעניין גולסה, מעוניינים לראותו אצלם בעונת 2024/25. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר