סן ז'ילואז תשחק במוקדמות ליגת האלופות, ענאן חלאילי צפוי להיעדר מהאולימפיאדה

הקבוצה החדשה של הכישרון הצעיר סיימה רק שנייה בבלגיה, מה ששכל הנראה ימנע ממנו לקחת חלק בטורניר הכדורגל בפריז • בינתיים הוא נפרד ממכבי חיפה בפוסט באינסטגרם וכתב: "מבטיח לשאת את שם המועדון בגאווה, בכל אשר אפנה"

חלאילי במדי הנבחרת. צילום: AFP

זה היה ידוע כבר מספר שבועות, אבל הערב (ראשון) ענאן חלאילי נפרד רשמית ממכבי חיפה בפוסט מרגש באינסטגרם, רגע לפני שיעבור רשמית לאוניון סן ז'ילואז הבלגית. לצערו של חלאילי, קבוצתו החדשה סיימה רק שנייה בליגה הבלגית, מה ששכל הנראה ימנע ממנו לשחק בטורניר הכדורגל באולימפיאדת פריז בקיץ הקרוב, כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום".

סן ז'ילואז ניצחה 0:2 את גנק במחזור האחרון, אבל לאור התיקו המאופס של קלאב ברוז' היא סיימה ראשונה וזכתה באליפות ובמקום המוליך ישירות לליגת האלופות, כאשר קבוצתו של חלאילי תשחק במוקדמות ליגת האלופות. אם סן ז'ילואז הייתה מסיימת במקום השלישי, היא הייתה מעפילה ישירות לליגה האירופית, מה שהיה מאפשר לחלאילי לקחת חלק במשחקים האולימפיים, אבל לאור העובדה שסיימה כסגנית, היא תרצה שחלאילי יעמוד לרשותה במוקדמות הצ’מפיונס.

חלאילי נפרד הערב מאוהדי מכבי חיפה. בפוסט בחשבון האינסטגרם, וכתב: "היום סוף סוף אני מעלה פוסט ברגשות מעורבים של שמחה והתרגשות יחד עם עצב של פרידה. אני רוצה להודות למועדון הכדורגל מכבי חיפה. היה לי הכבוד והזכות להיות חלק מהמועדון המופלא הזה, שליווה אותי לאורך השנים ותרם רבות להתפתחותי המקצועית והאישית".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד הוסיף חלאילי: "תודה ענקית לכל הצוות המקצועי, מר יענקל'ה שחר האחד והיחיד, המאמנים והחברים לקבוצה על התמיכה, ההכוונה והאמונה בי. התמיכה שלכם הייתה המנוע שהניע אותי קדימה והוביל אותי להישגים ולהצלחות. ואיך אפשר בלי תודות לאוהדים המדהימים של מכבי חיפה. אתם ללא ספק האוהדים מספר אחת במדינה! התמיכה והאהבה שלכם תמיד היוו עבורי מקור להשראה ולמוטיבציה. אני מודה לכם על כל רגעי העידוד והפרגון. אני מבטיח לשאת את שם המועדון בגאווה, בכל אשר אפנה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר