מתוך X / נשיא פיפ"א מתייחס להדחה האפשרית של ישראל

בדרך לתל אביב? הקבוצה אליה מועמד מסאי דגו

מאמן מכבי חיפה לשעבר, שסיים את תפקידו אמש (שבת) בהפסד 2:0 להפועל חיפה, יצא לחופשה קצרה ואחריה יחליט על עתידו • בינתיים, מי שסימנה את הגעתו היא בני יהודה, שמכוונת לחזור לליגת העל • גם בהפועל תל אביב מעוניינים, אבל המצב שם יותר מסובך

מסאי דגו מועמד לאימון בני יהודה בעונה הבאה. המאמן, שסיים את חוזהו במכבי חיפה, עדיין לא סגור לגבי עתידו והשבוע ייצא לחופשה קצרה, במהלכה ייצא לצפות בגמר ליגת האלופות. הקבוצה משכונת התקווה פספסה בשישי האחרון את העלייה לליגת העל והמטרה שלה היא להשיג את הכרטיס בעונה הבאה, כאשר דגו אחד המועמדים המובילים לתפקיד המאמן, אחרי שעומר פרץ פוטר מחזור אחד לסיום הליגה.

בבני יהודה רוצים לבנות קבוצה לעלייה ומאמן מכבי חיפה היוצא עשוי להיות זה שיגיע כדי להגשים את המטרה. מועדון נוסף שעשוי להיות אופציה הוא הפועל ת"א, אלא ששם העתיד לא ברור ועד שלא יוכרע מי יהיה הבעלים, לא יוכלו למנות מאמן.

מכבי חיפה נפרדת ממסאי דגו, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מסאי דגו קיבל בתחילת העונה את מכבי חיפה כאלופה שלוש שנים ברציפות. הוא הצעיד אותה לתואר אלוף האלופים, למקום השני בטבלה ולשמינית גמר הקונפרנס ליג. יחד עם זאת, העובדה שהירוקים לא זכו בתארים, הכריעה בסופו של דבר. כעת, דגו מחפש קבוצה חדשה והעובדה כי יצא ממכבי חיפה, עשויה להקל עליו בנושא הזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו