מהפכה של ממש: התוכניות של בית"ר ירושלים לקראת העונה הבאה

החבורה מהבירה סיימה עונה קשה ותקווה להתרכז בעיקר בכדורגל בעונה הבאה על מנת לשוב לפסגת הכדורגל הישראלי • בקבוצה נפרדו כבר משמונה שחקנים, כאשר עתידם של עדי יונה וירדן שועה עדיין לא ברורים • וגם: מי סומן להגעה לבית וגן? תמונת מצב

מאיר הרוש - האפסנאי של בית״ר ירושלים

אחת הקבוצות שכבר החלה לעבוד בצורה אקטיבית לקראת העונה הבאה היא בית"ר ירושלים, שסיימה את עונת 2023/24 בשבוע שעבר ב-1:1 עם מכבי פתח תקווה. 

זו לא הייתה עונה ששווה לזכור עבור הירושלמים, שבילו את רוב זמנם בבית הדין בניסיון להיאבק על הורדת הנקודות, גם ה-4 שירדו בעונה שעברה בעקבות פריצת הקהל בטקס חלוקת גביע המדינה וגם במשך העונה מאירועים כאלו ואחרים. בסופו של דבר, מאז הגעתו של ברק יצחקי הקבוצה הצליחה להתייצב ונראתה טוב בחלק האחרון של העונה, כאשר אלמוג כהן כבר מחזיק בתוכנית לקראת עתיד המועדון.

ברק יצחקי, ברק אמרמוב ואלמוג כהן, צילום: אורן בן חקון

בית"ר ירושלים - תמונת מצב

עזבו: אוראל דגני, בן ביטון, אדי גוטליב, יובל אשכנזי, עומר קורסיה, דן עזריה, ניקה חורחלי ופרד פריידיי.

בית"ר ירושלים תעבור מהפכה של ממש. שמונה שחקנים קיבלו הודעת עזיבה ביום שנגמרה העונה. המנהל המקצועי, אלמוג כהן, הכין תכנית סדורה כשהמטרה היא להחזיר את בית"ר לצמרת הכדורגל הישראלי.

אדי גוטליב. עזב את המועדון אחרי עונה בלבד, צילום: אודי ציטיאט

יחד עם זאת, העבודה רבה ולא הכל הולך חלק. השאלה העיקרית היא סביב הישארותם של ירדן שועה ועדי יונה. שועה מחפש קבוצה באירופה ויונה מחוזר על ידי מכבי ת"א. עזיבה של יונה, מבחינת בית"ר, באה בחשבון לא רק תמורת כסף גדול, אלא גם מעבר של מספר שחקנים מקרית שלום לבית וגן. אלא ששוב, הכוונה היא לבנות על יונה בבית"ר, הכל שאלה עד כמה מכבי ת"א תלך רחוק בעניינו.

מעבר לכך, בית"ר תנסה להשאיר את הבלם אורי דהן, שחוזר למכבי חיפה ולצרף עוד שני שחקני הגנה. בחלק הקדמי, יונתן כהן ממכבי ת"א מועמד להגיע, כאשר ברק אברמוב, אלמוג כהן וברק יצחקי מכוונים לשמות מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי ואליה עוד שניים או שלושה זרים חדשים בעמדות קשר אמצע וכנף.  

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
יונתן כהן במרכז. יעבור לבית"ר ירושלים?, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר