המסר העמום של ערן זהבי ורובי קין על עתידם במכבי תל אביב

החלוץ בעצמו לא יודע אם יתלה את הנעליים, בעוד מאמנו ממתין לשיחה עם מיץ' גולדהאר • אחרי משחק סיום העונה, האוהדים הצהובים טרם קיבלו תשובות על שתי הסוגיות הבוערות • על המגרש, האלופה נעלה את העונה עם 0:2 על בני ריינה, נפרד משרן ייני ואנריק סבוריט וקיבלה את היהלום החדש

מכבי תל אביב חוגגת אליפות / קרדיט: מכבי תל אביב

אי הוודאות בנוגע לעתידם של רובי קין וערן זהבי במכבי תל אביב תימשך לפחות לכמה ימים נוספים. עם סיום עונת האליפות, השניים נדרשו לסוגייה והותירו לאוהדים תשובות עמומות במיוחד. זהבי, שסיים יחד עם דין דוד כמלך השערים שלי הליגה עם 20 כיבושים, ובגיל 37 מתלבט בנוגע לעתידו, שיתף: "מה הלאה? נחגוג כמה ימים, נצא לחופשה עם המשפחה. אקח לעצמי כמה ימים ונראה לאיזה החלטות נגיע".

"אני מרגיע את האוהדים שאני עדיין רעב", המשיך החלוץ, "זה יישאר כך עד סוף חיי. יש עוד כמה ימים להינות מהשמחה של האליפות, לנשום אוויר על הישג שלקח לנו שנתיים להשיג. נתתי הכל על המגרש בכל רגע, קשה לי לצאת בהצהרות כשאני לא יודע. הדבר הכי חשוב הוא שהחזרנו את האליפות לתל אביב ועכשיו מסתכלים קדימה".

רובי קין, שזכה באליפות בעונה הראשונה של כמאמן ראשי, הודה עד כמה המלחמה השפיעה על התקופה שלו בישראל: "אני צברתי בעונה אחת חוויות שאחרים צוברים בעשר שנים. זה היה קשה, אבל אני נהנה מהאתגר, זה הטבע שלי". כפי שנהג בכל המשחקים האחרונים, האירי השיב באותה הדרך לשאלה על עתידו: "כשתסתיים העונה אשב עם המשפחה, עם מיץ' גולדהאר, עם מי שצריך. אחרי שתיערך השיחה, אתם תדעו. היה לי מזל לאמן קבוצה טובה".

ערן זהבי. עדיין עסוק בחגיגות, צילום: עמי שומן
רובי קין. טרם העניק תשובה, צילום: אלן שיבר

הקבוצה אמנם החליטה לא לקיים חגיגות אליפות בעקבות המלחמה, אך המשחק האחרון של העונה מול בני ריינה בהחלט שימש כמסיבת סיום מוצלחת. ריינה עשתה חיים קשים לצהובים לכל אורך העונה, עם שתי תוצאות תיקו בעונה הרגילה והפסד 3:2 דחוק בפלייאוף העליון, אולם הערב זה הלך הרבה יותר פשוט לאלופה הנכנסת.

הקבוצה המפתיעה של העונה החזיקה מעמד 40 דקות, אך אז גבי קניקובסקי, מגיבורי האליפות הצהובה, כבש את השער הראשון מבישול של מילסון. הזר המצטיין של רובי קין סחט פנדל לפני ההפסקה, אותו ניצל ערן זהבי כדי לקבוע את תוצאת הסיום - 0:2. זהבי בן ה-37 מסיים העונה עם 20 שערים - הישג אישי יוצא דופן לצד ההצלחה הקבוצתית.

בהפסקת המחצית מכבי תל אביב הציגה לקהל בבלומפילד את היהלום החדש - אלעד מדמון. הכישרון הצעיר נרכש בינואר מהפועל חדרה שבמדיה השלים את העונה, אך היום הוא כבר עלה לכר הדשא עם חולצה צהובה.

האוהדים עשו כבוד גם לאנריק סבוריט, שבשישי הודיע בדמעות על עזיבת המועדון אחרי שש שנים. לקראת סיום משחקו האחרון הוא הוחלף, והקהל התל אביבי שר והעניק אהבה לאחד הזרים הגדולים שידע המועדון. יחד עם שרן ייני הפצוע, שלא שיחק לפני שהוא פורש, מכבי תל אביב נפרדה משניים מסמליה בשנים האחרונות עם טקס מרגש בסיום.

שרן ייני ואנריק סבוריט. עוזבים עם צלחת, צילום: אלן שיבר
שרן ייני. הקפטן נפרד בסטייל, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אלעד מדמון מוצג במכבי תל אביב, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר