הספורטיביות ניצחה: עירוני טבריה עלתה לליגת העל לראשונה בתולדותיה

למרות משחק בזיוני בין בני יהודה לאום אל פאחם, החבורה של אלירן חודדה ניצחה 1:4 על מכבי הרצליה ועלתה לראשונה בהיסטוריה שלה לליגה הבכירה • סקציה נס ציונה ירדה לליגה א'

שחקני עירוני טבריה חוגגים עליית ליגה. צילום: אלן שיבר

מחזור הסיום בליגה הלאומית ששוחק היום (שישי) היה דרמטי ביותר, וגם צפוי ביותר. בסופו של דבר, עירוני טבריה הצליחה להבטיח לראשונה בתולדותיה את מקומה בליגת העל בעונה הבאה אחרי 1:4 על מכבי הרצליה, כאשר במקביל בני יהודה סיימה במקום השלישי בעקבות 1:6 "בלבד" על הפועל אום אל פאחם. בתחתית, סקציה נס ציונה ירדה לליגה א' והשלימה ירידה שנייה בשתי עונות. 

זה התחיל בצורה חלומית עבור החבורה של אלירן חודדה, שעלתה ליתרון תוך דקה משער של והיב חביבאללה, אבל הרצליה הצליחה להשוות ושלחה זמנית את הכתומים משכונת התקווה לליגת העל. בדקה ה-27 יעקב אבבה כבש את היתרון עבור טבריה, אבל במקביל מרקוס דיניס מאום אל פאחם הורחק ובני יהודה עלתה ל-0:3 במחצית.

שביט מזל (מימין). רביעייה שלא הספיקה, צילום: מאור אלקסלסי
אלירן עטר. חגיגות מוקדמות, צילום: מאור אלקסלסי
שחקני טבריה חוגגים, צילום: אלן שיבר
אלירן חודדה, צילום: אלן שיבר

במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על הדשא באצטדיון השלום, וזו בני יהודה. פנדל של אלירן עטר ועוד שער של שביט מזל בדקה ה-60 השיבו את הכתומים לליגה הבכירה, אבל אחמד עאבד (72) ובן והבה (81) החזירו את טבריה למעלה. מזל השלים רביעייה (89) בדרך לדרמה גדולה אף יותר, אבל ירין סרדל בדקה ה-93 הציל את אום אל פאחם מבושה גדולה עם שער ניחומים, שבסוף הכריע את ההתמודדות. 

בן והבה כובש את השער המכריע, צילום: אלן שיבר
אוהדי בני יהודה תופסים את הראש, צילום: אלן שיבר
שחקני טבריה חוגגים, צילום: אלן שיבר
טבריה חוגגת עליית ליגה, צילום: אלן שיבר
שחקני בני יהודה מאוכזבים, צילום: מאור אלקסלסי
שחקני טבריה בטירוף בשריקת הסיום, צילום: אלן שיבר
אוהדי טבריה מאושרים לאחר העלייה, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בתחתית, הפועל רמת גן ביצעה מהפך וניצחה 1:3 את נס ציונה והורידה אותה לליגה א'. הפועל כפר סבא נפרדה ב-0:0 עם מ.ס כפר קאסם ותלך למשחקי המבחן מול מ.ס טירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר