"מה זה השטויות האלה? כל המדינה תראה שאנחנו ספורטיביים"

בהפועל אום אל פאחם ובמכבי הרצליה זועמים על הטוענים כי הם לא יתאמצו במשחקים מול בני יהודה ועירוני טבריה שיכריעו את גורל העולה השנייה לליגת העל (שישי, 16:00): "יש לנו ערכים"

תושב יפו נעצר לאחר שתקף ילדים מחוץ לאצטדיון בלומפילד. קרדיט: דוברות המשטרה

בשבועות האחרונים נפוצו שמועות על חוסר ספורטיביות שעלול להכריע את זהות העולה השנייה מהליגה הלאומית לליגת העל. לפי הדיווחים חברות חקירות אף יעקבו מקרוב אחרי האירועים כדי לגלות האם חלילה יהיו מכירות משחקים.

כל תשומת הלב תתרכז מחר (שישי, 16:00) למשחקים של עירוני טבריה ובני יהודה. שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות (69) כשלטבריה יתרון של 4+ בהפרש השערים. הטבריינים ישחקו בחוץ מול מכבי הרצליה ואילו בני יהודה תתארח אצל הפועל אום אל פאחם.

בצל השמועות על כך שהקבוצות היריבות אולי "יפתחו רגליים" ולא יתאמצו, שוחחנו עם אחמד אבו אלעם, בעלי אום אל פאחם, ועם אלעד בראון, מאמן מכבי הרצליה. שניהם זועמים על השמועות והרמזים על כך שקבוצותיהם לא ישחקו בשביל לנצח.

אחמד אבו אלעם. הסביר את החשיבות לשחקנים שלו, צילום: ללא

"מה זה השטויות האלה?", אומר בכעס אבו אלעם, "לא שמעתי שום דיבורים אצלנו. אני בטוח שיהיה משחק ספורטיבי. אני רוצה להוכיח לכל המדינה שביום שלמחרת ידברו על הספורטיביות של הפועל אום אל פאחם. אני מגיע לנצח, אבל גם אם חלילה נפסיד זה לא יהיה בתוצאה גבוהה".

אבו אלעם חשף את השיחה שעשה לשחקנים: "סיפרתי להם את הסיפור של לירוי צעירי. הוא זה שכבש שער מול מכבי חיפה שגרם לה לאבד אליפות ואחר כך חתם בחיפה. הוא עשה הרבה כסף בקריירה והכל בזכות הספורטיביות והשער שכבש. זה משחק שיכול להיות קפיצת מדרגה לשחקנים שלנו".

גם בהרצליה לא אהבו את דיבורים סביב המשחק. הבעלים אריאל שיימן מסרב לדבר, אז מאמנו אלעד בראון מבהיר: "זה רק רחשים, אין כלום. אנחנו יודעים שמדובר באחד המשחקים החשובים בכדורגל הישראלי ושהעיניים של כולם יהיו עלינו. אנחנו באים משוחררים ובמטרה ברורה לנצח. אנחנו רוצים להיות ספורטיביים כמו שהיינו כל העונה וכמו שחונכנו. הערכים של מכבי הרצליה מאוד חשובים, הרבה יותר מכל הדיבורים מסביב".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מכבי הרצליה. כל העיניים עליהם,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר