שוער יהודי מועמד, דיא סבע חוזר לישראל: מכבי חיפה מעלה הילוך

תומאס סולטאני, שמשחק בארסנל סרנדי מהליגה השנייה בארגנטינה, עשוי להגיע לכרמל - ולא ייחשב כזר • הקשר מסיים את חוזהו באמירייטס קלאב מאיחוד האמירויות, ולא מן הנמנע שברק בכר ירצה שימשיך בירוק

אח של אברהם פטנה ז”ל עלה יחד עם דין דוד לקבר של אחיו / קרדיט: מכבי חיפה

השוער היהודי/ארגנטינאי, תומאס סולטאני, מועמד להגיע למכבי חיפה. מדובר בשוער בן 25 שמשחק בקבוצת ארסנל סרנדי מהליגה השנייה בארגנטינה ובשל שורשיו היהודים, הוא לא ייחשב כזר אם יגיע לישראל.

המטרה של הצוות המקצועי היא לייצר תחרות בריאה עם שריף כיוף, שחתם לאחרונה לחמש שנים. סולטני שיחק שלוש פעמים בהרכב ארסנל בליגה הראשונה בארגנטינה ועם ירידתה לליגת המשנה, הפך לשוער הראשון שלה.

תומאס סולטאני, צילום: מתוך X

בנושא אחר, הקשר דיא סבע אמור לחזור בימים הקרובים לישראל על מנת לעבור ניתוח ארתרוסקופיה בברכו. סבע יסיים את חוזהו בקבוצת אמירייטס קלאב מאיחוד האמירויות וישוב למכבי חיפה באופן אוטומטי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כרגע, הכוונה היא לראות את הקשר חוזר לסגל הקבוצה ומבחינת המאמן הבא, ברק בכר, השחקן שייך למכבי חיפה והאפשרות להשתמש בו קיימת. עדיין, הצדדים יצטרכו למצוא את הדרך הנכונה לבצע את המהלך, בשל הסערה הגדולה שהתחוללה סביב סבע לפני שעזב את מכבי חיפה לטובת חצי עונה באמירויות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר