הקריירה החדשה של משה חוגג: "הוא כמו מסי קטן"

הבעלים לשעבר של הקבוצה מהבירה הוריד פרופיל מאז הסתבך בפרשת "המשחק הגדול" ואף נעצר • בשנים האחרונות הוא משחק בליגות הנמוכות ובעונה החולפת כבש 8 שערים בקבוצת מ.כ טומי תל אביב • מאמנו אודי כבודי: "מושיקו עוזר לנו עם הציוד והתלבושות"

אח של אברהם פטנה ז”ל עלה יחד עם דין דוד לקבר של אחיו / קרדיט: מכבי חיפה

רק לפני שלוש שנים משה חוגג היה אחד האנשים המפורסמים והמדוברים בכדורגל הישראלי. חוגג שימש אז כבעלים של בית"ר ירושלים ואף היה רשום על אחת הפארסות הגדולות ביותר כאשר בדצמבר 2020 חתם עם השייח' חמד בן חאליפה, על הסכם שותפות במועדון הבית"רי, אך לאחר בדיקה של ההתאחדות לכדורגל התברר כי השייח' לא בדיוק איש אמיד במיוחד.

גם בעסקיו הפרטיים הסתבך כאשר בנובמבר 2021 בפרשת "המשחק הגדול", שמו נקשר בעבירות מין ובמרמה של מאות מיליוני שקלים וכן בהונאת משקיעים. לאחר חודש ימים שוחרר לביתו ואחרי פחות משנה מכר את בית"ר לברק אברמוב. מאז הוריד חוגג פרופיל ככל האפשר. כעת אנחנו כותבים על האהבה החדשה שלו בכדורגל.

משה חוגג. התקדם, צילום: אורן בן חקון

בעונת 2021/2022 נרשם חוגג רשמית כשחקן בהתאחדות והחל לשחק בקבוצת המכתש גבעתיים מליגה ג', המורכבת ברובה משחקני עבר של הפועל רמת גן. בעונת 2022/2023 עבר לשחק בקבוצת מ.כ טומי תל אביב באותה הליגה.

אחד המייסדים של הקבוצה התל אביבית הוא שחקן העבר אודי כבודי שמשמש גם כמאמן הקבוצה. הקשר בין חוגג לכבודי נעשה דרך שחקן העבר של מכבי תל אביב, לירן כהן, ששיחק עם חוגג במכתש. "הקליק בינינו היה מיידי והפכנו לחברים טובים", מספר כבודי ומוסיף: "כל השחקנים מאוד אוהבים את מושיקו ואת זוהר חוגג (חברו של משה, מ"ו)".

משה חוגג. השאיר אחריו גירעון יוצא דופן, צילום: נעם ריבקין פנטו

בטומי תל אביב מספרים כי למרות עסקיו הרבים, בעלי בית"ר לשעבר כמעט לא מפספס משחקים ובעונה האחרונה כבש שמונה שערים. "הוא כמו מסי קטן, והוא גם עוזר לנו עם תלבושות, ציוד ומתקן".

כבודי בטוח שחוגג יישאר בעונה הבאה. "כבר דיברנו שהמטרה היא לבנות קבוצה יותר חזקה בעונה הבאה. גם יוסי אבוקסיס היה איתנו העונה, אבל בהרבה פחות משחקים. אין לי ספק שאם נבנה קבוצה יותר חזקה מושיקו יכול לכבוש גם 20 שערים העונה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
משה חוגג ויוסי אבוקסיס, צילום: פרטי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר