עירוני קריית שמונה נוגעת בליגת העל, המותחן בין עירוני טבריה לבני יהודה נמשך

הקבוצה הצפונית עשתה את שלה עם 0:3 על מכבי יפו ושמרה על פער של 4 נקודות מהמקום השלישי, שני מחזורים לסיום • הכתומים מעדו עם 2:2 מול מכבי הרצליה, טבריה ניצלה זאת עם 0:1 על הפועל נוף הגליל

שחקני עירוני קריית שמונה. המסע הסתיים בהצלחה. צילום: אודי ציטיאט

עם ירידה בקיץ 2023 לליגה הלאומית, עירוני קריית שמונה הציבה לעצמה מטרה ברורה - לחזור במהירות האפשרית לליגת העל. עם פרוץ המלחמה ואובדן הבית - אירחה לאורך העונה בנתניה - היה קיים חשש גדול שהקבוצה תיפגע, אבל נראה שהאופי והיכולת עשו את שלהם, והיום (שישי), בתום המחזור ה-35 (מתוך 37) היא עשתה עוד צעד גדול לליגת העל.

מוליכת הלאומית אמנם לא השלימה עדיין את העלייה, אבל עם 0:3 חלק בחוץ על מכבי יפו שמרה על פער של 4 נקודות מהמקום השלישי כשבקופה נותרו 6 נקודות בלבד. יאיר מרדכי, מוחמד אבו רומי ועאיד חבשי כבשו במחצית השנייה כדי לאסוף את 3 הנקודות.

במקביל, עירוני טבריה חזרה למקום השני על חשבונה של בני יהודה. הטבריאנים עבדו קשה כדי לנצח את הפועל נוף הגליל 0:1 משער של מלך השערים שלה ואהיב חביבאללה. הכתומים במקביל מעדו עם 2:2 מול מכבי הרצליה, כשהם מחלצים את הנקודה משער של מיקי ממן בתוספת הזמן. לשתי הקבוצות, טבריה ובני יהודה, 66 נקודות.

במשחק נוסף בפלייאוף העליון נפרדו "ניר" רמת השרון והפועל אום אל פחם בתוצאה 2:2.

תוצאות הפלייאוף התחתון: בני שפרעם - הפועל עכו 5:2, הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 1:0, הפועל רמת גן - מ.ס כפר קאסם 1:0, הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה 1:1.

נכון לעכשיו, לא פחות מארבע קבוצות נאבקות באופן מעשי על הישרדות בליגה, ורק אחת מהן תנשור לליגה א' ותצטרף לבני שפרעם שכבר ירדה רשמית לפני מספר מחזורים. המתמודדות נגד הירידה הן: הפועל עפולה, הפועל כפר סבא, סקציה נס ציונה והפועל ראשון לציון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר