שחקני הפועל באר שבע חוגגים. צילום: קובי אליהו

אליניב ברדה סחט את המיטב מהפועל באר שבע, וזה היה שווה מקום באירופה

החבורה מהדרום גברה 1:2 על בני ריינה וככל הנראה תסיים את העונה במקום השלישי המוביל למוקדמות הקונפרנס ליג • יוני סטויאנוב ואימראן עולאד עומאר כבשו מרחוק, שלומי אזולאי רק צימק בשביל שרון מימר

הפועל ב"ש כנראה תסיים את העונה הזאת במקום השלישי. עוד ניצחון, הפעם 1:2 ביתי על בני ריינה, כנראה ייקחו את הקבוצה של אליניב ברדה לאירופה, בלי קשר לתוצאה בגמר הגביע מול מכבי פ"ת.

זה קורה עם שמות כמו מקסימו לוי ואור דדיה, אימראן עולאד עומאר ודיינר קיניונס, שלא התחילו את העונה בבירת הנגב, עם צעירים בהתקדמות כמו ניב אליאסי ואמיר גנאח כשמאחור, כמו תמיד, מיגל ויטור ורועי גורדנה קשישות תמיד שם כדי להשגיח.

יוני סטויאנוב חוגג, צילום: קובי אליהו

ברדה לקח כמה תפוזים וסחט מהם קו שלם של מיץ העונה. קשה להאמין שמאמן אחר בבירת הנגב היה סוחט יותר. גם שרון מימר סחט העונה את המקסימום מבני ריינה, אלא שאצלו, ללא המגנים נאאל חוטבא ועבדאללה ג׳אבר, מוחמד אוסמן ופרדי ורגאס, זה הרבה יותר מדי.

שחקני הפועל באר שבע. סחטו כמה שאפשר העונה, צילום: קובי אליהו
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

למרות זאת, זה הלך צמוד יחסית. יוני סטויאנוב (19) ואימראן עולאד עומאר (25) כבשו שני שערים נפלאים בבעיטות מחוץ לרחבה. שלומי אזולאי רק צימק (38), אבל כנראה שבמשחק הזה זה המקסימום שאפשר היה לסחוט. 1:2 בסיום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו