סימן יעד: עד איזה גיל ליאור רפאלוב מתכוון לשחק כדורגל?

כוכב מכבי חיפה התראיין לתקשורת הבלגית לקראת גמר הגביע בין אנטוורפן לאוניון סן ז'ילואז: "שיחקתי העונה יותר דקות מבחלק מהעונות בבלגיה" • על הכדורגל הישראלי: "בתחילת המלחמה האצטדיונים היו ריקים, לאוהדים היו דברים אחרים בראש" • וגם: מאבקי האליפות, העונשים והמעבר של המשפחה

צפו בחטוף הירש גולדברג פולין בימים יפים יותר ביציעי טדי
מתגעגעים אליו שם.

כזכור, בשנת 2020 כבש רפאלוב את שער הניצחון בגמר הגביע, שהעניק לאנטוורפן זכייה שלישית בתולדותיה בתואר. שנתיים קודם לכן, כבש שער ניצחון במדי קלאב ברוז' באותו מעמד בדיוק.

"השער בקלאב ברוז' היה הכי מיוחד, זה עם אנטוורפן היה הכי מפתיע", נזכר רפאלוב שיודע כבר את מי יעודד הערב. "את אנטוורפן כמובן, היא בליבי. אני מקווה שהמועדון יזכה בגביע שלישי תוך זמן קצר".

בנוסף, רפאלוב בן ה-38 דיבר על הקנדציה הנוכחית במכבי חיפה, אליה חזר בקיץ האחרון ואחרי שהבטיח את הישארותו גם בעונה הבאה: "המטרה שלי היא לשחק כדורגל עד גיל 40. אני עושה כל מה שאני יכול כדי להיות על המגרש רענן. מקווה שאוכל להמשיך במומנטום הזה. זה מטורף כמה דקות (2,782) כבר שיחקתי העונה. זה יותר מאשר בחלק מהעונות שלי בבלגיה".

על מאבק האליפות והורדת הנקודות: "בסוף השבוע נארח את מכבי תל אביב המוליכה. אם היינו מנצחים היינו משתלטים על הפסגה, אבל הורידו לנו 2 נקודות. יותר מחמירים כאן מאשר בבלגיה. חבל שאפשר להעניש מועדון על מעשה רע של מאה אוהדים".

ליאור רפאלוב. "רוצה להמשיך במכבי חיפה עד גיל 40", צילום: דני מרון

רפאלוב סיפר על הכדורגל בישראל בצל המלחמה: "האצטדיונים נותרו ריקים ברובם בחודשיים הראשונים, ממש כמו בתקופת הקורונה. לאנשים היו דברים אחרים בראש. צעד אחר צעד האוהדים חזרו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בנוסף, סיפר קשר מכבי חיפה על המעבר והחזרה מבלגיה לישראל, שלא הייתה פשוטה עבור משפחתו: "בגלל שאמשיך לשחק בחיפה לפחות שנה נוספת, תקופת החיים בנפרד מהמשפחה שנשארה בבלגיה, הייתה ארוכה מדי. עם זאת, אנחנו לא מתכוונים למכור את הבית שלנו באנטוורפן מיד. אחרי העונה אחזור לבלגיה לשבוע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר