כתב אישום יוגש נגד חיים סירוטקין, שדרס מפגינים בתל אביב

כחודש אחרי שהאיץ עם רכבו ופגע בחמישה מפגינים, הוחלט להעמיד את מאמן הכדורגל בפני הגשת כתב אישום: "נהג ברשלנות" • סנגורו: "העבירות שכרגע מיוחסות לו אינן משקפות את שאירע בפועל"

תיעוד: הדריסה בהפגנה בתל אביב

מאמן הכדורגל חיים סירוטקין, החשוד שדרס מפגינים בדרך נמיר פינת שאול המלך, עומד בפני שימוע לפני הגשת כתב אישום. השימוע הינו בעבירות של נהיגת רכב בפזיזות או ברשלנות, ועבירה של נהיגת רכב ברשלנות או בקלות ראש אשר גרמה לחבלה של ממש.

על פי השימוע, בשעות הערב של ה-6 באפריל התקיימה עצרת מחאה ברחוב קפלן ומנחם בגין בתל אביב. בסמוך לשעה 21:55 החלו המפגינים לנוע על הכביש לכיוון צומת הרחובות מנחם בגין ושאול המלך בתל אבי. באותה עת נהג סירוטקין כשעימו רעייתו ושניים נוספים על דרך מנחם בגין ממחלף ארלוזורוב לכיוון רחוב שאול המלך בתל אביב ועצר בתוך הצומת לנוכח הימצאותם של מפגינים, אשר חסמו את נתיבי הנסיעה. כתוצאה מהחסימה התפתח עימות מילולי בין החשוד, אשתו לימור והמפגינים, במהלכה גידפו החשוד ולימור את המפגינים.

אותה העת נכח במקום שוטר אשר הבחין בעימות ומנע מהחשוד להשלים יציאתו מהרכב לשם עימות עם המפגינים. השוטר הורה לחשוד לנסוע אחריו בנסיעה איטית במטרה לחלצו באופן בטוח מהצומת, כשכל אותה העת ממשיכים החשוד ולימור לגדף את המפגינים. החשוד נסע בהכוונת השוטר בנסיעה איטית, כשלפתע האיץ החשוד ברכב, באופן רשלני, נמהר וחסר זהירות, שאינו מתאים לתנאי הדרך ולנוכחות המפגינים על הכביש, תוך שהוא סוטה ברכב ימינה ושמאלה. החשוד המשיך בנסיעתו המהירה לכיוון רחוב שאול המלך בתל אביב עד שעצר ברחוב שאול המלך פינת רחוב הנרייטה סולד בתל אביב.

סירוטקין בהארכת המעצר, צילום: יהושע יוסף

כתוצאה מנהיגתו הפרועה, פגע החשוד באמצעות הרכב בחמישה מפגינים וגרם להם לפציעות. "במעשיו, כפי שתוארו לעיל, נהג החשוד ברכב בדרך נמהרת או רשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם או שיש בה כדי לגרום לחבלות וגרם בפועל לחבלות למספר מפגינים, כמו כן, בכוונתו לעתור להארכת תנאיך המגבילים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדך, ככל שיוחלט להגיש כתב אישום".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עו"ד שמשון וייס, סניגורו של סירוטקין, מסר בתגובה: "ברגעים אלה ממש, קיבלנו את מכתב השימוע. בימים הקרובים אנו מתכוונים לפנות לפרקליטות בכדי לקבל את חומרי החקירה בתיק, על מנת שנוכל להתגונן כנגד החשדות ולמנוע הגשת כתב אישום. בשלב זה אנו מביעים שביעות רצון מהעובדה שמר סירוטקין שוחרר והעבירות שכרגע מיוחסות לו אינן משקפות את שאירע בפועל ותהיה לו ההזדמנות להלחם על חפותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר