צפו בחטוף הירש גולדברג פולין בימים יפים יותר ביציעי טדי

אופטימיות זהירה: צ'ארון שרי צפוי לחזור למכבי חיפה - יש רק בעיה אחת

הקשר ההולנדי מתכנן קאמבק לירוקים בעקבות שיפור במצבו של בנו, אך המצב הביטחוני בישראל מהווה מכשול לא קטן • במועדון מצפים לו: "הבטחנו לו ולמשפחתו שניתן להם את הזמן"

הקשר ההולנדי, צ'ארון שרי, מתכנן לחזור בקיץ לישראל כדי לחזור למכבי חיפה. הסיבה המרכזית היא, שיפור במצב הבריאותי של בנו וההערכה כי כל המשפחה תוכל לטוס לארץ.

כזכור, בינואר שרי חזר להולנד בשל בעיה רפואית שהתגלתה אצל בנו התינוק, שמנעה ממנו לטוס. כעת, עם השיפור במצב, ישנה אופטימיות כי הקשר, שיחגוג בקיץ 36, ישוב לירוקים.

לצד הדברים הללו, חשוב לציין כי מדובר באופטימיות זהירה. המצב הביטחוני בארץ מרכיב גם הוא חלק במכלול השיקולים של שרי ומשפחתו. השחקן שהה בישראל לבדו מאז ה-7.10 ועד חודש ינואר, אז נאלץ לעבור בהשאלה לניימיכן מהליגה הראשונה, עימה הוא עשה חיל והקבוצה נמצאת בצמרת תוך כדי שהעפילה לגמר הגביע ההולנדי, שם הפסידה לפיינורד.

אם הדברים תלויים בניימיכן, הם היו רוצים להשאיר את שרי אצלם, אך הוא מחזיק בחוזה בחיפה לעונה הבאה והובהר להם כי ההשאלה היא עד תום העונה.

צ'ארון שרי. יחזור לכרמל?,

צ'ארון שרי היה אחד השחקנים המשמעותיים של מכבי חיפה בעונות האליפות. הוא עזב את הקבוצה בינואר כאשר הירוקים היו צמודים למכבי ת"א במרחק של נקודה אחת בלבד. מאז כידוע, הפער הלך וצמח ועומד כעת על שבע נקודות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גורם במכבי חיפה, אמר כי "ברור שכולם היו רוצים לראות את שרי חוזר, אבל הבטחנו לו שניתן את הזמן לו ולמשפחתו לטפל בדברים החשובים באמת וכך יהיה. מבחינתנו, כל עוד לא אמרו לנו אחרת, צ'ארון שרי יחזור בקיץ".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו