לא בפעם הראשונה: אוהדי בני סכנין ביזו את ההמנון - ונכנסו למגננה

במהלך השמעת "התקווה" בטרנר, בחר הקהל האורח להמשיך לעודד בקולניות, בדומה למשחק מול הפועל חדרה • דובר הקבוצה מונדר חלאילה: "המועדון ישקוד על הסברה בנדון בקרב אוהדיו"

מכבי ת"א חוגגת ניצחון על בני סכנין

במהלך משחק העונה הסדירה מול הפועל חדרה, בעת השמעת ההמנון, אוהדי בני סכנין המשיכו לעודד את קבוצתם בקולניות ונמנעו מלכבדו. מאוחר יותר הסבירו בקבוצה כי מדובר בעליהום והקהל שלהם בכלל לא שמע את "התקווה" בכלל מערכת הסאונד באצטדיון. כעת סכנין ואוהדיה שוב תחת מתקפה.

בסרטון שרץ ברשתות החברתיות נראים אוהדי נציגת המגזר הערבי חוזרים על האקט, כשהם ממשיכים לעודד בקול את קבוצתם במהלך השמעת ההמנון במשחק החוץ מול הפועל באר שבע. הפעם, מערכת הסאונד באצטדיון טרנר עבדה מצוין, כך שהתירוץ לא יכול לעבוד שוב.

הגולשים ברשתות ביקרו בצורה חריפה את אוהדי סכנין, כינו אותם "שונאי ישראל" וקראו להענישם: "צריך לפרק את המועדון הזה". דובר בני סכנין, מונדר חלאילה, ביקש להרגיע את האווירה ומסר בהודעה רשמית: "עמדת המועדון תמיד היתה ברורה ושקופה וכך תישאר, קודם כל צריך לכבד את ההמנון, אדם אשר יש לו דיעה אישית יוכל להשמיעה או לבטאה במישור האישי שלו.

"יציעי כדורגל אמורים להוות שדה אשר מניב ערכי ספורט ועשייה חברתית המלכדת את כל רבדי החברה. אנחנו חלק מהכלל של הספורט הישראלי ותמיד נתן את חלקינו למטרותיו החברתיות .
המועדון ישקוד על הסברה בנדון בקרב אוהדיו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר