"אפשר לבנות עליו": דין דוד מבוקש בליגה באירופה

חלוץ מכבי חיפה שהשתווה לערן זהבי בתור מלך שערי הליגה (16 שערים) יכול בקלות לצאת בקיץ לליגה הבלגית, אבל רוצה לקשור את עתידו עם הירוקים • "הוא החלוץ הכי טוב בליגה", החמיאו במועדון

פרנצדי פיירו חוגג עם אוהדי מכבי חיפה

חלוץ מכבי חיפה, דין דוד, מעורר עניין בקרב מספר קבוצות בליגה הבלגית, אך אינו צפוי לעזוב את מכבי חיפה. לדוד חוזה לעוד שנתיים בכרמל ובשני הצדדים היו רוצים לראותו ממשיך לפיו וגם מעבר לכך. העניין מצד הקבוצות מבלגיה החל כבר בקיץ שעבר, אך בחיפה אין עניין למכור את החלוץ המוביל שלה בתמורת סכומים שינועו בין 1.5 ל-2 מיליון יורו.

דוד עצמו עבר שנתיים מורכבות גם ברמה האישית לאחר פטירת אימו והוא מעדיף להישאר קרוב למשפחתו. אגב, נשיא המועדון, יעקב שחר, הבטיח לדוד בתקופה ההיא כי ידאג לו, כפי שגם הבטיח לאימו ומאז הספיק לחתום על חוזה חדש והעונה הוא מלך שערי הליגה, יחד עם ערן זהבי, כאשר לכל אחד מהם יש 16 שערים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ההבדל היחידמ בין שני הסקוררים הוא כמות הדקות, שכן דוד עשה זאת ב-1484 דקות בלבד, בעוד זהבי ב-2290 דקות. כמו כן, כל השערים שכבש חלוץ הירוקים הם שערי שדה, ללא פנדלים ובעיטות חופשיות, דבר חריג עבור מלך שערי ליגת העל בשנים האחרונות. "דין דוד החלוץ הכי טוב בליגת העל, בוודאי כשהוא בכושר" ,החמיאו  לו במועדון, אחרי הצמד שכבש אמש בדרבי מול הפועל חיפה (0:2), "היה לו חוסר מזל עם הפציעה שהגיעה בשיא שלו, אבל הוא חזר לעצמו והראה שאפשר לבנות עליו גם לשנים הבאות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר