אחרי החמישייה מבית"ר ירושלים: עוד מכה להפועל תל אביב

בשלושת המשחקים שנותרו לאדומים, שיקבעו אם הם יירדו לליגה הלאומית, תיאלץ הקבוצה להסתדר ללא השוער הבכיר שלה אמיליוס זובאס • הליטאי שהמריא למולדתו אחרי שנפצע באימון סובל מקרע ברצועה הצולבת ובמיניסקוס, ינותח וייעדר שמונה חודשים • רוי ברנס ימשיך למלא את מקומו, כפי שעשה ב-5:1

אלימות אוהדים בסיום משחקה של הפועל תל אביב

הימים הסוערים שעוברים על הפועל תל אביב ממשיכים. אחרי החמישייה שחטפו מבית"ר ירושלים והפיטורים של יוסי אבוקסיס, היום (שני) התבשרו האדומים כי שוער הקבוצה אובחן עם רקע רצועה בצולבת וקרע במיניסקוס. הוא ינותח בברכו וצפוי להיעדר כשמונה חודשים, וכמובן שלא ישוב לשחק בשלושת המשחקים שנותרו עד לתום העונה.

זובאס נפצע באימון המסכם לבית"ר והמריא מיידית לטיפולים במולדתו ליטא. בהיעדרו פתח מול בית"ר שוער המשנה רוי ברנס, שכאמור היה שותף ל-5:1 ההיסטורי באצטדיון בלומפילד. בהיעדר השוער הליטאי, ברנס אמור לפתוח במשחקים מול מכבי נתניה, מ.ס. אשדוד והפועל חדרה שיקבעו האם הפועל תל אביב תנשור לליגה הלאומית.

הפועל תל אביב נמצאת מתחת לקו האדום ורחוקה שלוש נקודות ממ.ס. אשדוד שבחוף מבטחים, כל זאת כשכאמור נותרו לה שלושה משחקים בלבד כדי להציל את עצמה מירידת ליגה. אחרי פיטורי אבוקסיס, סלים טועמה יעמוד על הקווים באותם המשחקים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אמיליוס זובאס, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר