בשם הספורטיביות: הפועל תל אביב ביקשה לשחק במקביל לבית"ר ירושלים

משחקם של האדומים מול מכבי נתניה כרגע מתוכנן להיערך יומיים לפני זה של יריבתם למאבקי הירידה מ.ס. אשדוד מול הירושלמים: "התוצאה שלנו עלולה להשפיע על הערך הספורטיבי במשחקה של בית"ר" • התקנון לא מחייב לאשר את הבקשה, אז מה הסיכוי שזה יקרה?

אלימות אוהדים בסיום משחקה של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב פנתה היום (ראשון) למנהלת, ההתאחדות לכדורגל וזכיין השידור בבקשה לשעה אחידה למשחקי התחתית כבר במחזור הקרוב. על פי התקנון, שעה אחידה מחויבת רק בשני מחזורי הסיום של העונה, אם וכאשר המצב מחייב לכך. כזכור, הפועל תל אביב אמורה לשחק מול מכבי נתניה (בחוץ) ביום שבת, בעוד מ.ס אשדוד תתארח אצל בית''ר ירושלים ביום שני.

בפנייה נכתב בין היתר: ״תוצאות המשחק ביננו לבין מכבי נתניה עלולה להשפיע על הערך הספורטיבי של המשחק בין בית"ר ירושלים למועדון ספורט אשדוד. לאור זאת, נבקש לבחון את הזזת מועדי המשחקים במחזור המשחקים לתאריכים וזמנים זהים, על מנת לאפשר להמשך הליגה את התנהלותה התחרותית והנכונה".

ביקשו לשחק במקביל. שחקני הפועל תל אביב, צילום: אלן שיבר

עוד נכתב: "אנו מאמינים כי ערך הספורטיביות הינו נר לרגלי קברניטי הכדורגל - והינם מבינים את המשמעויות הרות הגורל של קיום משחקי ההכרעה בשעה אחידה". כרגע, הסיכוי לקבלת הבקשה אינו גבוה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

נציין כי שלושה מחזורים לסיום העונה, הפועל תל אביב נמצאת מתחת לקו האדום ושלוש נקודות מאחורי אשדוד, שתתארח אצלה במחזור האחרון. בית"ר ירושלים הבטיחה כמעט באופן סופי את הישארותה בליגה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר