ירידת ליגה תשפיע: בכמה כסף אמור אדמונד ספרא לרכוש את הפועל תל אביב?

הרוכש הפוטנציאלי לקח בחשבון ירידת ללאומית וזה לא ירתיע אותו מהמהלך • ההערכות לפני בדיקת הנאותות חשפו את הסכום שאמור לשלם, כולל הסיכוי להשקעת הבעלים הנוכחיים • אותו הסכום עלול עוד לגדול עם גילוי התחייבויות נוספות, כך שהדרך להעברת הבעלות עוד רחוקה מלהסתיים

אלימות אוהדים בסיום משחקה של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב ירדה אמש (שבת) מתחת לקו האדום אחרי אחת התבוסות הקשות בתולדותיה, 5:1 לבית"ר ירושלים, אך לכל זה לא צפויה להיות השפעה באשר למשא ומתן בין אדמונד ספרא לקבוצת מינצברג באשר למכירת המועדון. ספרא מעודכן במצב המקצועי המורכב שבו נמצאת הפועל ת"א, אך מבחינתו האופציה שהקבוצה תרד היתה על הפרק מהרגע הראשון, כך שגם אם האדומים ירדו ללאומית הרוכש הפוטנציאלי עדיין ירצה לקחת לידיו את הקבוצה.

אחרי החתימה על מזכר ההבנות בין ספרא למינצברג, אחרי החג תחל בדיקת הנאותות כמתוכנן. על פי ההערכות ודו"חות שנעשו, מדובר בסכום שנע בין 30 ל-35 מיליון שקלים, כך גם עודכן ספרא בטרם הגיש את ההצעה. במייל שהועבר לדיוויד מינצברג אין סכום נקוב לרכישה, אלא התחייבות לכיסוי החובות, הגרעונות והשקעת הבעלים הנוכחיים, שמוערכת בכ-15 מיליון שקלים.

המכירה אמורה לכסות את השקעותיו. דייויד מינצברג, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

על פניו, לא מדובר בסכומים שרוכש בדמותו של ספרא אמור להירתע מהם. יחד עם זאת, בבדיקה שיערוך עלולים להתגלות התחייבויות נוספות, הלוואות ועוד, כך שהדרך להעברת המועדון לידי איל ההון היהודי עדיין ארוכה. תוך כשבועיים-שלושה תסתיים בדיקת הנאותות של ספרא ואחרי זה תתקבל החלטה האם להמשיך לשלב הבא, כאשר מבחינת מינצברג מסמך ההבנות מדבר על העברת הפועל ת"א לידי הרוכש בתנאים שהציב, קרי כיסוי כל ההתחייבויות והחזרת הכספים שהושקעו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר