אפשר לחלום: זו תהיה יריבת נבחרת ישראל האחרונה בפריז 2024?

אחרי ההדחה של דרום קוריאה ברבע גמר אליפות אסיה עד גיל 23, יפן מסומנת כפייבוריטית להעפיל למשחקים האולימפיים - ולפגוש את גיא לוזון וחניכיו • גם במידה ותפסיד בחצי, לחבורה היפנית דרך להשתחל לשם ברגע האחרון

תגובת גיא לוזון לאחר הגרלת שלב הבתים במשחקים האולימפיים // קרדיט: ההתאחדות לכדורגל

דרמה גדולה התרחשה אמש (חמישי) בטורניר אליפות אסיה בכדורגל עד גיל 23, המשמש כתחרות שתקבע את נציגות היבשת במשחקים האולימפיים בפריז לאחר שדרום קוריאה, שהייתה אחת הפייבוריטיות לעלות למשחקים האולימפיים, הודחה בשלב רבע הגמר.

דרום קוריאה הפסידה בדרמת פנדלים 11:10, לאחר שבתום הזמן החוקי מול אינדונזיה התוצאה הייתה 2:2. ברזומה של הקוריאנים השתתפות 8 פעמים במשחקים וגם זכו במדליית הארד בלונדון 2012, אך הפעם הם ייאלצו לראות את המשחקים מהבית.

היות והיריבה הבאה של ישראל תקבע מי המדורגת הבכירה מאסיה, על פי חישוב התוצאות מאז אתונה 2004, האופציה הבאה של חניכיו של גיא לוזון היא יפן, מארחת המשחקים האחרונים, שניצחה במשחק לא פחות דרמטי את קטאר, בתוצאה 2:4 בתוך הארכה.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. יכול להיות מרוצה?, צילום: EPA

גם במידה ויפן תפסיד בחצי הגמר, עדין יישאר לה סיכוי להגיע למשחקים בפריז, דרך משחק פליאוף על הכרטיס האחרון שיתקיים בצרפת ב-9 במאי מול גינאה שסיימה רביעית במוקדמות אפריקה. ברבעי גמר נוספים, תתמודד עיראק מול טיוואן, ואוזבקיסטן נגד ערב הסעודית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כזכור, ישראל תפתח את הטורניר האולימפי מול מאלי ב-27 ביולי במשחק שיתקיים בפארק דה פראנס, כמו בדיוק המשחק השני מול פרגוואי ב-27 ביולי, כשעדיין היא ממתינה לראות מי תהיה יריבתה במשחק השלישי ב-30 לאותו חודש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר