הפחתת נקודות על הפרק? הפועל באר שבע ומכבי נתניה לדין

שתי הקבוצות לדין בגין התפרעות אוהדים בחצי גמר גביע המדינה • הקהל האדום פרץ לדשא לאחר שער הניצחון בדקה ה-121, בצד הצהוב הודלקו אבוקות שגרמו לעצירת המשחק

התפאורה של אוהדי הפועל באר שבע לפני המשחק מול מכבי תל אביב

הפועל ב"ש ומכבי נתניה צפויות לעמוד לדין בנסיבות מחמירות בעקבות האירועים אתמול (רביעי) במשחק ביניהן בחצי גמר גביע המדינה.

ב"ש תעמוד לדין בגין התפרצות אוהדים לשדה המשחק, זאת לאחר שעשרות מאוהדיה נכנסו לכר הדשא לאחר השער הדרמטי שקבע 2:3 בדקה ה-121.

חלק משחקני מכבי נתניה טענו בסיום כי חלק מהאוהדים שנכנסו הקניטו אותם, אם כי בב"ש מכחישים את הדברים וספק אם זה יצוין בדו"ח שיגישו המשקיף ושופט המשחק, רועי ריינשרייבר.

בשלב מסוים, הכרוז באצטדיון בלומפילד קרא לאוהדים לצאת מכר הדשא, אך זה לא קרה. מיד לאחר השער, עם ההמולה סביב, שרק ריינשרייבר לסיום המשחק וירד יחד עם עוזריו מכר הדשא.

מעבר לכך, מכבי נתניה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות בשל זריקת האבוקות לכר הדשא, מה שהוביל להפסקת המשחק בדקות הראשונות.

מופע האבוקות של אוהדי מכבי נתניה, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

חשוב לציין, כי בנוגע לאפשרות של הפחתת נקודות, צריך לקבוע התובע כי קרו אחד משלושת המקרים הבאים: הראשון הוא אם המשחק לא הגיע לסיומו, או אם נגרם נזק גוף או הושלכו אמצעים פירוטכניים בין יציעים. כרגע, נראה כי אף אחד מהסעיפים הללו לא יחול על שתי הקבוצות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר