התפאורה של אוהדי הפועל באר שבע לפני המשחק מול מכבי תל אביב

"הגיל הוא רק מספר": הכוכבים של הפועל באר שבע שצפויים להמשיך בקבוצה

אם לא יקרה משהו לא צפוי, מיגל ויטור, הלדר לופס ואיתן טיבי, יישארו בבירת הנגב • השלושה החזיקו את ההגנה של הדרומיים כבלמים בהארכה מול מכבי נתניה בגביע: "אליניב ברדה למד איך להשתמש בהם ולחלק את הכוחות נכון"

הפועל ב"ש מעוניינת להמשיך את ההתקשרות עם שלושת שחקני ההגנה הוותיקים שלה, שמסיימים חוזה בקיץ הקרוב. מדובר בבלמים מיגל ויטור (34), איתן טיבי (36) והמגן הלדר לופס (35).

האחרון כבש אתמול (רביעי) מול מכבי נתניה את שערו השביעי העונה בכל המסגרות (יש לו גם 5 בישולים) והמאמן אליניב ברדה מרוצה ממנו. במקביל, בב"ש טוענים כי "יהיה קשה להבין מגן טוב ממנו".

הלדר לופס. הדברים תלויים בו, צילום: אלן שיבר

לצד הרצון של ב"ש לראותו ממשיך, גם לשחקן יש חלק בהחלטה ואם הפורטוגלי ייתן אור ירוק, הוא יחתום על חוזה לעונה נוספת. לגבי ויטור, הבעלים אלונה ברקת העבירה מסר ברור לפיו "כל זמן שמיגל ויטור ירצה להיות שחקן הפועל ב"ש, כך יהיה".

אתמול, ויטור נתן רמז לכך שימשיך עונה נוספת בבירת הנגב. בנוסף, לאחר החגיגות מול מכבי נתניה וההעפלה לגמר גביע המדינה, התבשר ויטור כי אשתו טניה בדרכה ללדת וגם זה קורה בישראל, המקום אותו הוא מגדיר "המדינה השנייה שלי".

לגבי טיבי, השיפור החד ביכולת בחודשים האחרונים, הביא את ב"ש לרצות שימשיך לעוד עונה, אם כי אין עדיין שיחות מתקדמות בין הצדדים.

אגב, השלושה הללו שיחקו אמש יחד כבלמים במהלך ההארכה מול מכבי נתניה והחזיקו את ההגנה של ב"ש לאורך המשחק. במהלך ההארכה ויטור כבר לא יכול היה להמשיך והוחלף במריאנו בריירו, כאשר לופס שיחק למרות התכווצויות בשריר הירך האחורי.

"יש לנו ניסיון, אבל הגיל הוא רק מספר, מקצועית יש לכל אחד מאיתנו מה לתרום", הבהיר ויטור והוסיף: "מבחינתי ב"ש היא בית".

מיגל ויטור מניף את קיניונס. "באר שבע היא בית",

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי (בעיקר סביב הזרים והמצב הבטחוני בארץ), שלושת הוותיקים בשחקני ההגנה של הפועל ב"ש ימשיכו לעונה נוספת בבירת הנגב.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בצוות המקצועי סיפרו כי "אליניב ברדה למד איך להשתמש בהם ולחלק את הכוחות נכון". הדברים אמורים בעיקר כלפי מיגל ויטור, שסובל מעומס גדול גם בשל העובדה שהיה חלק מנבחרת ישראל במשימות שלה בחודש שעבר. "ההחלטה לא לתת לו לפתוח נגד מכבי חיפה הוכיחה את עצמה" הבהירו במועדון, "בסוף אנחנו חושבים על טובת הפועל ב"ש וזאת השורה התחתונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו