מולטי מיליארדר: כמה שווה אדמונד ספרא?

איש העסקים המעוניין לרכוש את הפועל תל אביב הוא בן לאחת המשפחות היהודיות העשירות בעולם השווה כ-19.7 מיליארד יורו • חמיו הינו אחד מסוחרי האמנות הגדולים בעולם

התפאורה של אוהדי הפועל באר שבע לפני המשחק מול מכבי תל אביב

בשעות האחרונות פורסם כי אדמונד ספרא הוא איש העסקים שמעוניין לרכוש את הפועל תל אביב מידי קבוצת המשקיעים והאחים מינצברג. אדמונד הוא בן למשפחה שנחשבת לאחת המשפחות היהודיות העשירות בעולם והיא שווה כ-19.7 מיליארד יורו (פי 8 מהונו של בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר).

ספרא הקים קרן הון סיכון שמחזיקה כ-1.9 מיליארד יורו, ונחשב למומחה בנכסים ואסטרטגיות שונות. הוא בעל תואר בהיסטוריה מאוניברסיטת הרווארד. וקרן EMS שהקים ב-2007 פועלת בשורת תחומים במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי. "החברה רואה את עצמה כאחת שמשקיעה בנדל"ן ובהשקעות גלובליות", נטען בפרופיל הלינקדאין שלה. בבעלות הקרן ישנם אחוזים קטנים בחברת הענק נייקי בשווי 67 מיליון דולרים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ספרא מחזיק בין היתר כ-400 אלף מניות בפייסבוק וכן הון בנכסים ובקבוצות שונות, כמו מאסטרקארד ואחרות. ובבעלותו תיק השקעות שמוערך בכמיליארד דולרים. אשתו היא מריאל, בתו של המיליארדר היהודי דיוויד נחמד שנחשב לאחד מסוחרי האמנות הגדולים בעולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר