אדמונד ספרא הוא הרוכש הפוטנציאלי של הפועל תל אביב, מינצברג לא ממהר למכור

הבעלים הנוכחי של האדומים מעוניין בפגישה אישית עם בן המשפחה ששוויה מוערך ב-7 מיליארד דולר • עדיין לא ברור עם ההצעה הנדיבה תישאר בתוקף גם אחרי חג הפסח

אוהדי ברצלונה תוקפים את לואיס פיגו בקלאסיקו 2002

המיליארדר היהודי אדמונד ספרא, הוא זה שעומד מאחורי ההצעה לרכישת קבוצת הכדוגל של הפועל תל אביב. במהלך השבוע שעבר שלח נציגו, עורך דין רועי רוזן, שני מיילים ובהם ההצעה המלאה של הרוכש הפוטנציאלי לקבוצת האחים מינצברג, שמשמשת כיום כבעלי המועדון.

ההצעה של משפחת ספרא היא לקחת את הפועל תל אביב במתכונתה הנוכחית, ללא קשר עם הקבוצה תרד ליגה, כאשר בתמורה הרוכשים יישאו בכל ההתחייבויות של המועדון. בין היתר מדובר על חובות עבר בגובה של קרוב ל-30 מיליון שקלים. בנוסף הובטח למשפחת מינצברג כי כל ההשקעות שלהם במועדון יוחזרו עד השקל האחרון. למעשה, מדובר על סדר גודל של כ-40 מיליון שקלים שיושקעו כבר ברגע הרכישה.

עוד הוסבר, כי למשפחת ספרא יש את האמצעים להגדיל משמעותית תקציב הפועל תל אביב בשנים הבאות ולהשקיע סכומי כסף גדולים שיחזירו את המועדון לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. דיוויד מינצברג עדכן את חבריו לבעלות האדומים, אך מקורבים להנהלה הסבירו כי הייתה חשדנות מסוימת כלפי ההצעה. מינצברג הסביר בתדרוך עם העיתונאים, כי הוא בחן את הפרטים ולא כל כך הבין במה מדובר. ראשית, היה לו רצון לשוחח עם הרוכש עצמו ולהבין את כוונותיו. שנית, כמתחייב בתהליך מן הסוג הזה, הציפייה של הבעלים הנוכחי היתה לחתור לבדיקת נאותות. 

בכל מקרה, במייל שקיבלה קבוצת מינצברג, הובהר כי הרוכשים הפוטנציאלים מצפים לתשובה בנוגע להצעתם עד מחר בבוקר (שני). בשלב זה, נראה שדיוויד מינצברג לא יקח את ההצעה צעד אחד קדימה ב-24 השעות הקרובות. בשל כך, עורך הדין רועי רוזן יצטרך לחזור למשפחת ספרא ולבדוק מולה האם ההצעה לרכישת הפועל תל אביב תישאר בתוקף מעבר לערב חג הפסח, כאשר במצב כזה הכדור יעבור שוב לידי הרוכשים.
 
מקורבים למשפחת ספרא אמרו ל"ישראל היום" כי "מדובר בהצעה שיש לקחת בשתי ידיים ולחבק אותה. אם כך יקרה המרוויחה העיקרית תהיה הפועל תל אביב וקהל אוהדיה. אין כלל ספק באשר ליכולות הפיננסיות של משפחת ספרא להוביל את הפועל תל אביב למקום הרבה יותר בטוח מקצועית וכלכלית, זאת עם כל הכבוד וההערכה לבעלות הנוכחית שאין לרוכשים ספק באשר לכוונתם לעשיית טוב עבור המועדון".
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דבר אחד בטוח: הפועל תל אביב תישאר בבעלות פרטית גם בעונה הבאה, בין אם זה יהיה בליגה הראשונה או בליגה השניה, השאלה היא האם קבוצת מינצברג תמשיך לשלוט בצד האדום של תל אביב או שהקבוצה תעבור לעידן חדש ומסקרן בידי משפחה שהונה מוערך בכ-7 מיליארד דולר.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר