זהו שחקן מכבי תל אביב החשוד בתקיפת זוגתו לשעבר

לטענת המתלוננת, דור תורג'מן הכה אותה במספר הזדמנויות שונות וזאת הגישה את התלונה ב-4.4 • המתלוננת חשבה מספר פעמים בעבר להתלונן נגדו, אבל התחרטה ברגע האחרון • לאחר פרסום השם הגיבה: "התלונה הוגשה בזמן סערת רגשות ולא הוגשה אחת נוספת בניגוד למה שפורסם. אני ובן זוגי ביחסים מצוינים"

דור תורג'מן. צילום: אלן שיבר

אחרי ששמו היה אסור לפרסום, כעת כבר אפשר לחשוף: דור תורג'מן הוא הכדורגלן המוכר מליגת העל אשר חשוד בהכאת חברתו לשעבר. לטענת המתלוננת, חלוץ מכבי תל אביב עשה זאת במספר הזדמנויות שונות בזמן שהיה בהתקף זעם והיום (ראשון) המשטרה פתחה בחקירה נגדו.

המתלוננת סיפרה כי תכננה מספר פעמים בעבר להגיש תלונה במשטרה כנגד תורג'מן, אבל התחרטה ברגע האחרון. התלונה הוגשה ב-4.4 במשטרת לכיש ושם היא ציינה כי הוא היה אובססיבי וקנאי כלפיה ואף היה מכה אותה. התלונה נחקרת כעת במרחב לכיש.

בת זוגו לשעבר של תורג'מן מסרה: "ב-4.4 הגשתי תלונה נגד בן זוגי, תלונה שהוגשה בעת סערת רגשות וביקשתי לבטלה זמן קצר לאחר מכן. לא הוגשה שום תלונה נוספת בניגוד למה שפורסם. בן זוגי ואני ביחסים טובים ותקינים ואף הגעתי למשחקו אתמול".

תורג'מן עצמו הוא כוכב הנבחרות הצעירות של ישראל ואמור להיות חלק משמעותי בסגל שיטוס לאולימפיאדת פריז בקיץ הקרוב. הוא כבש העונה 10 שערים ובישל שניים נוספים ב-44 הופעות בכל המסגרות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

סייע בהכנת הידיעה: ליאב נחמני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר