"אין כרגע בחוץ מאמנים טובים יותר מיוסי אבוקסיס"

בהפועל תל אביב מודאגים אחרי ההפסד 4:2 למכבי פתח תקווה ומהאפשרות שהקבוצה תרד ליגה, אך המאמן צפוי להמשיך על הקווים • וגם: עתידו של הקפטן

מאיר הרוש - האפסנאי של בית״ר ירושלים

ראשי הפועל ת"א מודאגים מאוד מהאפשרות שהקבוצה תרד ליגה, אך נכון לרגע זה, הם לא מתכוונים לבצע זעזוע נוסף על הקווים ולפטר את יוסי אבוקסיס.

מאז האחרון מונה לתפקיד, האדומים עם תשעה משחקים ללא ניצחון, בהם כבשה שלושה שערים בלבד ושניים מהם אתמול (שבת) בהפסד 4:2 למכבי פ"ת.

אבוקסיס עצמו עדיין מאמין ביכולתו להשאיר את הקבוצה בליגה, למרות המצב הקשה שבו היא נמצאת. "כולם אשמים במצב" אמרו שחקנים בהפועל, "אנחנו קבוצה לא טובה. גם אם פפ גווארדיולה היה מאמן אותנו, סביר להניח שהיינו במאבקי הירידה. כולנו מתביישים ומאוכזבים מהעונה הזאת שכולם מתים שהיא תסתיים, אבל מקווים להישאר בליגה".

יוסי אבוקסיס, צילום: אורן אהרוני

גורמים המקורבים להנהלת הפועל ת"א, הבהירו כי "אין כרגע בחוץ מאמנים טובים יותר מיוסי אבוקסיס. לעשות זעזוע רק כי האווירה קשה? לא בטוח שזה מה שההנהלה רוצה".

בהפועל ת"א לא מתעסקים כרגע בבניית העונה הבאה, אך אם הקבוצה תישאר בליגה, הקפטן דן איינבינדר אינו צפוי להמשיך. איינבינדר יסיים בקיץ את חוזהו ויוצע לו להישאר רק אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אתמול, הקפטן האדום הוחלף במחצית הראשונה אחרי שאבוקסיס לא אהב את יכולתו בדקות ששיחק. מלבד איינבינדר, צפויה מהפכה בסגל השחקנים בכל מקרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר