מינוי ברק בכר שם את שחקני מכבי חיפה תחת מעקב, והם הגיבו עם הצגה

בעודם רודפים אחרי מכבי תל אביב, שחקני הירוקים כבר חושבים על מעמדם לקראת חילופי המאמנים בתום בעונה • עם 1:4 חד צדדי על הפועל באר שבע, הם מקווים שזו היכולת שהשחקנים יציגו במה שנשאר מהעונה הנוכחית • האדומים מנגד חתמו ערב קשה עם שער נהדר, אבל הראש שלהם אך ורק בגביע המדינה

התפאורה של אוהדי הפועל באר שבע לפני המשחק מול מכבי תל אביב

שחקני מכבי חיפה מצאו את עצמם בסיטואציה חדשה. אחרי שלוש שנים, הם אלה שרודפים אחרי מכבי תל אביב ולא הצהובים רודפים אחריהם. אלא שבשבוע השחקנים בירוק קיבלו הודעה שגם עליהם יש סוג של מרדף. ההודעה על מינויו של ברק בכר כאילו יושבת על כתפי השחקנים ולוחשת להם שבמשחקים שנותרו, כל אחד מהם נמצא במעקב.

נכון, אי אפשר לזקוף 1:4 חד צדדי על הפועל באר שבע רק לשינוי הצפוי על הקווים כשהקרדיט עדיין הוא כולו של מסאי דגו, אבל בכרמל מקווים שרוח השינוי החלה ותימשך לא רק בשנה הבאה, אלא גם במשחקים שנותרו העונה.

לעומת זאת, הפועל באר שבע לא חושבת רחוק מדי. ביום רביעי מחכה לה חצי גמר גביע המדינה וזו היתה סיבה מספיק טובה עבור המאמן אליניב ברדה להשאיר בחוץ את מיגל ויטור ורועי גורדנה. יחד עם הלדר לופס המורחק, באר שבע הגיעה פגיעה לסמי עופר מול שחקנים שיודעים שגם עליהם מרחפת סכנה לגבי עתידם.

דין דוד חזר לכושר הבקעה וכבש פעמיים תוך חמש דקות (25, 30). אור דדיה (עצמי, 63) וסוף פודגוראנו (81) השלימו ניצחון קל, שהשאיר את הפער ממכבי תל אביב על 7 נקודות וגם יחס השערים בין הקבוצות התאזן.

בתוספת הזמן אימרן עואלד עומאר רק צימק עם שער נהדר, בתקווה מבחינת באר שבע שזה יביא אותם עם טעם טוב יותר לחצי הגמר. וחיפה? היא תמשיך במרדף, ויש מי שצופה בו מהצד.

מכבי חיפה חוגגת קונצרט בסמי עופר,
דין דוד חוגג צמד, צילום: דני מרון
שריף כיוף. ניצחון ובישול, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אלון תורג'מן. תצוגת נפל של הפועל באר שבע, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר