כשהיא רואה הפועל: מכבי תל אביב חגגה לפני, תוך כדי ואחרי המשחק

האוהדים הצהובים ציינו עשור להפסד האחרון בדרבי, ואז השחקנים הביסו 0:4 את הפועל חיפה שגם היא מחזיקה במאזן עגום מולם • הקבוצה של רוני לוי סללה את הכביש והמוליכה, גם בלי ערן זהבי המורחק, רק היתה צריכה לנסוע עליו • בני ריינה מיצבה את עצמה כקבוצה הבכירה במגזר עם 0:2 על בני סכנין

התפאורה של אוהדי הפועל באר שבע לפני המשחק מול מכבי תל אביב

אוהדי מכבי תל אביב ציינו לפני המשחק מול הפועל חיפה עשר שנים ליום בו הפועל תל אביב ניצחה את הדרבי האחרון. יש משהו בחיבור הזה בין יריבות בשם הפועל בצבע אדום, להתבזות מול מכבי תל אביב. בשקט בשקט, גם הפועל חיפה לא ניצחה אותם כבר שש שנים וכמו היריבה העירונית, גם האדומים מהכרמל לא רואים באופק מתי זה יקרה, בטח כאשר הם התבטלו מולם הפעם בצורה מביכה.

הפועל חיפה ספגה העונה שמונה שערים רק ממכבי תל אביב וזה כמעט רבע מהכמות העונתית שעומדת על 40 ספיגות. ינון אליהו בישל את הראשון למילסון (5), דור תורג'מן הכפיל (9) והמשחק הזה נגמר תוך פחות מעשר דקות. מכבי ת'ל אביב רחוקה מלהיות קבוצה דורסנית העונה, אבל כשהכביש סלול ורק צריך לנסוע עליו, רובי קין והשחקנים שלו יודעים את הדרך לנקודות.

דור מלול אמנם גדל במכבי תל אביב, אבל הערב הוא בישל את השלישי לגבי קניקובסקי כקפטן הפועל חיפה (50) ודור פרץ סגר סיפור מול שער ריק (53). זה הרגיש כל כך קל, עד שקין הוציא את מילסון, דור פרץ ואנריק סבוריט כבר בדקה ה-60, מן תבוסה בהסכמה. כל זאת, בזמן שערן זהבי המורחק מביט מהיציע.

מילסון. מכבי תל אביב הסתערה מהפתיחה, צילום: אלן שיבר
דור תורג'מן. קיבל את המקום בהרכב וניצל זאת, צילום: אלן שיבר
אנריק סבוריט חוגג עם דור פרץ. משחק קל לצהובים,
ערן זהבי. צפה מהיציע בהצגה של חבריו, צילום: אלן שיבר

 

בני ריינה - הקבוצה הבכירה במגזר

שתי קבוצות מהמגזר הערבי נפגשו בפלייאוף העליון לראשונה, וזו היתה בני ריינה שחגגה עם 0:2 על בני סכנין. בשלושת המשחקים בין הקבוצות העונה ריינה ניצחה פעמיים, כאשר סכנין לא כבשה באף אחד מהמפגשים. קייס גאנם הבקיע ראשון בדקה ה-80, שער עצמי של מארון גנטוס בתוספת הזמן קבע את תוצאת הסיום. ריינה מתבססת במקום החמישי עם 43 נקודות, שבע מתחת להפועל חיפה הרביעית ושבע מעל בני סכנין שקרובה לסיים את הפלייאוף העליון במקום השישי והאחרון.

שחקני בני ריינה חוגגים. העונה זו הקבוצה הבכירה במגזר, צילום: מאור אלקסלסי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קייס גאנם. בני ריינה חיכתה לסוף,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר